موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی رجا با خرید لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی‌ نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب‌پناه- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: موسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی رجا، نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK را از چارگون خریداری کرده است تا به کمک این ابزار، ساختار اداری خود را متحول کند.
او با اشاره به مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه تاکید کرد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی، تعریف گردش کار و چندین مزیت دیگر، مجموعه مکاتبات را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، 50 کاربر اصلی موسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی رجا با مکانیزه شدن فرآیندها در ساختار اداری موسسه از این پس برای پاسخ‌گویی به مخاطبین و مراجعه‌کنندگان خود، مسیر آسان‌تری را طی خواهندکرد.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم رویا داخته واگذار شده است.

اشتراک گذاری :