پارک علم و فناوری استان قم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای دیدگاه از راهکارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها و منابع انسانی در فهرست مشتریان چارگون جای گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، پارک علم و فناوری استان قم، نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، ارزیابی عملکرد، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد را از راهکار منابع انسانی برگزیده است.
این سازمان همچنین نرم‌افزارهای مکاتبات‌5، دیدگاه همراه و نرم‌افزارBPMS5 را برای نصب و راه‌اندازی در سازمان خود انتخاب کرده است.
شرکت چارگون با تمرکز ویژه بر پتانسیل‌های بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی، سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی را تحلیل کرده و با طراحی بستر یکپارچه و امکان ارتباط با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه، سازمان مشتری را در تحقق اهدافش یاری می‌کند.
سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه علاوه بر مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی‌ از اتلاف منابع جلوگیری می‌کند و افزایش‌ بهره‌وری و پویایی بیشتر سرمایه‌های انسانی و مالی سازمان را به ارمغان می‌آورد.
در حوزه اتوماسیون اداری نیز نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه تغییر فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی را امکان‌پذیر می‌کند.
این نرم‌افزار مفاهیمی مانند پیش‌نویس الکترونیک، نامه‌های داخلی و بسترهای الکترونیک برای پیگیری عملکرد سازمان را فراهم می‌کند و کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری، ایجاد سرعت و شفافیت در سازمان‌ها را به دنبال دارد.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین محصولاتی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده است و با استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه به‌شمار می‌آید.
گفتنی است مدیریت این پروژه را از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

اشتراک گذاری :