مهدی عامری، مدیر پشتیبانی و آموزش چارگون در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان با ارائه گزارشی از میزان تاثیرگذاری پرتال مشتریان در پاسخگویی و تعامل باسازما‌ن‌های مشتری از قابلیت‌های اضافه شده به این پرتال و محصول جدید پایشگر همراه سخن گفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
4Gon-Mani.l_91

وی تصریح کرد: راه‌اندازی پرتال مشتریان، نقطه عطفی در واحد پشتیبانی چارگون بود به طوریکه هم‌اکنون با ارتقا و افزایش امکانات و قابلیت‌های این پرتال، مشتریان می‌توانند ضمن پیگیری کلیه درخواست‌های خود ، دوره‌های آموزشی مورد نیاز سازمان خود را نیز انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه پرتال مشتریان اطلاعات دقیق و جزیی درباره سرفصل‌هالی آموزشی و حضور در آنها به سازمان‌های مشتری خواهد داد، اضافه کرد: همه تلاش ما در راه اندازی این پرتال، تسهیل تعامل و ارتباط دوسویه بین چارگونو مشتریان است.
وی همچنین از ارئه فهرست تغییرات دیدگاه در پرتال و خبر رسانی درباره آن اشاره کرد و گفت: مشتریان با مراجعه به پرتال از این پس می‌توانند از فهرست تغییرات خود به راحتی آگاه شوند، آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند و متناسب با این تغییرات زمان بروزسانی سیستم خود را انتخاب و به چارگون اعلام کنند.
به گفته وی، مهمترین مزیت این قابلیت جدید در پرتال مشتریان این است که از میزان مشکلات و ناهماهنگی‌های قبل از به روز رسانی‌ها نسخه دیدگاه در سازمان‌های مشتری به طور چشمگیری کاسته خواهد شد.
مدیر پشتیبانی و آموزش چارگون ادامه داد: با قابلیت افزوده شده به پرتال مشتریان می‌توانند از این پس سازمان‌های مشتری می‌توانند مشکلات خود را ثبت و مراحل پیگیری و رسیدگی به آن را مشاهده کنند. آنها می‌توانند ثبت و پیگیری درخواست‌های نرم‌افزار، ارائه بازخورد پس از حل مشکلات و مستندات اختصاصی را نیز از این پرتال پیگیری کنند.
وی همچنین از ارائه محصول پایشگر همراه خبر داد و گفت: نرم‌افزار پایشگر را در چهارمین گردهمایی مشتریان رونمایی کردیم و از فروردین سال 94 نخستین محصولات را در سازمان‌های مشتری نصب و راه‌اندازی کردیم.
به گفته وی،به دنبال استقبال بی‌نظیر از نرم‌افزار پایشگر، چارگون تصمیم گرفت تا با تلاشی مضاعف بر روی توسعه این نرم‌افزار کار کند.
عامری خاطرنشان کرد: پایش سرورهای سازمانهای توزیع شده، مدیریت متمرکز کاربران، مدیریت پورت‌ها و ارتباطات از جمله قابلیت‌ها و امکاناتی است که در یکسال گذشته بر روی نرم‌افزار پایشگر افزوده شده‌اند.
وی با اعلام خبر ارائه پایشگر همراه از سوی چارگون خاطر نشان کرد: این محصول جدید با دارا بودن قابلیت‌های نرم‌افزار پایشگر ابزاری است تا مدیران سازمان‌ها بدون وابستگی زمانی و مکانی بتوانند به اطلاعات سرورهای سازمان خود دسترسی داشته باشند و آن‌ها را کنترل کنند.
به گفته وی مهمترین قابلیت‌های پایشگر همراه را می‌توان ارائه کلیه‌ها اطلاعات و هشدارها به صورت طبقه‌بندی شده بر روی تلفن‌های همراه، ارائه چکیده‌ای از گزارش بررسی وضعیت سرورها و کنترل سرورهای واحدهای زیرمجموعه سازمان‌های مشتری دانست‌.

اشتراک گذاری :