سرپرست واحد تولید نرم افزار اندروید چارگون گفت: سازمان‌های مشتری از تقسیم‌بندی اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه و توسعه بخش‌های مختلف آن در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان استقبال کردند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رضا طاعتی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: مراجعه سازمان‌های مشتری به غرفه دیدگاه همراه نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و پرسش‌های متعددی درباره محصولات دیدگاه در حوزه موبایل ارائه می‌شد.
وی ادامه داد: عمده مشتریان، سوالاتی درباره مکاتبات و امکان ارسال پیشنویس، جستجو در کارتابل، ویرایش پیش‌نویس و نامه از دیدگاه همراه داشتند که کارشناسان مستقر در غرفه موبایل به این سئوالات پاسخ می‌دادند.
سرپرست واحد تولید نرم‌افزار اندروید چارگون خاطرنشان کرد: علاوه بر استقبال محصولات موبایلی دیدگاه، برخی از سازمان‌های مشتری پیشنهادهایی هم برای داشتن مرکز مدیریت در دیدگاه همراه، موضوع ‌لایسنس محصولات و همچنین افزوده شدن اپلیکیشن‌های جدید به ویژه در حوزه مالی داشتند که طبعا این درخواست‌ها و نظرات جمع‌آوری و ثبت شدند.
طاعتی، همچنین به استقبال مشتریان از ارائه بات اختصاصی تلگرام اشاره کرد: درباره این محصول جدید چارگون، سئوالات زیادی از کارشناسان مستقر در غرفه موبایل پرسیده شد، به ویژه در حوزه امنیت و محدودیت‌ استفاده از این ویژگی در ساختارهای سازمانی مواردی مطرح شد و همکاران چارگون در این زمینه پاسخ دادند که بات اختصاصی تلگرام نیز مانند سایر محصولات برگرفته از بسترهای موجود و تکنولوژی‌ روز، در صورت نیاز سازمان‌های مشتری می‌تواند با حفظ امنیت کامل در اختیار آنها قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :