پرش به محتوای اصلی

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام‌نور، با هدف گسترش دامنه دانش، فرصت عادلانه آموزشی و یادگیری در همه جا، همه وقت فعالیت‌ می‌کند. دستاوردهای این دانشگاه عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از ۸۵۰ هزار دانشجو، پوشش حدود ۳۰ درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور. کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال ۱۳۸۹ نیز از افتخارات دانشگاه پیام‌نور است.

کارکرد بهینه سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه در دانشگاه پیام نور

حذف سیستم‌های جزیزه‌ای و پوشش یکپارچه‌ فرآیندها با وجود تنوع نظام‌های حقوقی

اثربخشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در دانشگاه پیام نور

محمد حاجی محمدعلی مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور

یکپارچگی نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه به بهبود ساختار مالی و اداری و حذف عملکرد جزیره‌ای واحدهای دانشگاه، منجر شده است.

محورهای همکاری دانشگاه پیام نور با چارگون

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

نرم‌افزارهای مکاتبات اداری در دو نسخه وب و همراه (اپ مکاتبات دیدگاه همراه) از سیستم‌هایی بود که همکاری دانشگاه پیام‌نور و چارگون بر اساس آنها آغاز شد و مراودات سازمان را در شعب استانی و دفاتر گوناگون را در یک سیستم یکپارچه سرعت داد.

راهکار مالی حسابداری و لجستیک دیدگاه

پس از تجربه کارکرد مثبت نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در این مجموعه، نرم‌افزارهای حوزه مالی و لجستیک چارگون نیز برای نصب در دانشگاه پیام‌نور مورد توجه مدیران دانشگاه قرار گرفت. نرم‌افزارهای حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات، قراردادها و خزانه‌داری از حوزه مالی و نرم‌افزارها خرید و تدارکات، انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و نیز اپلیکیشن جمع‌‌دار از راهکار لجستیک دیدگاه در دانشگاه پیام‌نور پیاده‌سازی شده‌اند.

راهکار مدیریت یکپارچه منابع انسانی دیدگاه

سیستم‌های یکپارچه منابع انسانی دیدگاه که قابلیت پوشش فرآیندهای مدیریت کارکنان از جذب تا بازنشستگی را دارند و می‌توانند با قوانین و فرآیندهای متنوع استخدامی از جمله هیات علمی و کارکنان اداری تطبیق‌ پیدا کنند، انتخاب مدیران دانشگاه برای مدیریت روال‌های منابع انسانی بوده است. سیستم‌های تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، بیمه مکمل، وام و مهمانسرا و بازنشستگی از جمله نرم افزارهای راهکار منابع انسانی هستند که در دانشگاه پیام نور پیاده‌سازی شده‌اند.

دستیار هوشمند چارگون دستیار هوشمند چارگون