مدیریت فرآیند کسب‌وکار (BPM) که در سازمان‌ها به عنوان شیوه مدرن بهره‌وری کسب‌وکار مورد ستایش قرار گرفته، تکامل یافته است. iBPMS تکامل هوشمند BPM و گردش کار است که به سرعت در حال صعود به بالای لیست فناوری است که می‌تواند به‌طور واقعی نحوه کار شما را تغییر دهد.

 

 

iBPMS با استفاده از فناوری‌های اتوماسیون هوشمند مانند هوش مصنوعی، پایه‌های BPM را گسترش می‌دهد. iBPMS می‌تواند به سرعت مجموعه داده‌های متنوع را با سرعت بیش از حد تجزیه و تحلیل کند اما قابلیت‌های سریع آن برای هر نوع مشاغل اجباری نیست. آیا سازمان شما به قدرت کامل یک بستر هوشمند مدیریت فرآیند کسب‌وکار هوشمند نیاز دارد؟

iBPMS
iBPMS

iBPMS چیست؟

اولین بار توسط گارتنر در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. نرم‌افزار هوشمند مدیریت فرآیند کسب و کار فراتر از یک کسب و کار تکامل یافته است. iBPMS با استفاده از قدرت‌ بالای هوش مصنوعی، به مشاغل امکان مدیریت جریان داده از کانال‌های اجتماعی، دستگاه‌های جدید و سیستم‌های گسترده اینترنت را می‌دهد.

ویژگی‌های iBPMS

محیط ترکیب مدل‌محور

به جای کدگذاری دستی در زبان‌های برنامه‌نویسی مانند NET یا Javascript ،iBPMS با استفاده از توسعه‌دهندگان پیشرفته برای طراحی فرآیندهای کسب‌وکار، موانع توسعه را از بین می‌برد. هوش مصنوعی پیشرفته به عنوان مترجم بین ابزارهای نمودارنگاری بصری و اجرای نهایی عمل می‌کند و به‌طور خودکار کدها را از نمودارهای جریان و سایر تصاویر بصری تولید می‌کند.

هوش مستمر

iBPMS با تجزیه و تحلیل مداوم داده‌های دریافتی با سرعتی که هرگز دیده نشده است، پیش‌بینی زمان واقعی را افزایش می‌دهد.

نظارت بر فعالیت‌های کسب‌وکار

iBPMS آگاهی سیستم‌های شما را بهبود می‌بخشد. هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت داده‌های دریافتی و اطلاعات تازه کشف شده را با فرآیندها و پرسنل مرتبط به اشتراک بگذارد.

مدیریت قوانین کسب‌وکار

سیستم‌های قدیمی به دلیل طراحی‌های نامرغوب و پیچیدگی‌های زیاد غالباً مانع تغییر می‌شوند. iBPMS می‌تواند با سهولت در تنظیم قوانین و شرایط اساسی که بر تصمیم‌گیری سیستماتیک تأثیر می‌گذارد، حتی یک سیستم یکپارچه را به یک پلتفرم سبک و چابک تبدیل کند.

موتور تنظیم فرآیند

یک موتور تنظیم فرآیند، تمام قسمت‌های متحرک را مدیریت می‌کند. این موتور قدرتمند تمام فناوری‌ها و مؤلفه‌های مربوطه را که باید با اجرای یک روند خاص با هم کار کنند ساده می‌کند.

iBPMS برای افزایش سرعت اجرا، تصمیم‌گیری یا پردازش اطلاعات، AI را به همه سیستم‌های شما تزریق می‌کند. iBPMS به عنوان مغز سازمان شما ظاهر می‌شود و به سرعت خیلی زیاد به ورودی داده واکنش نشان می‌دهد. همان‌طور که مغز شما می‌تواند به عصب انگشت شما پاسخ دهد. هر سازمانی به قدرت کامل یک iBPMS کامل نیاز ندارد. اندازه، رشد و سطح پیچیدگی کسب‌وکار می‌تواند دلایل جدیدی برای استفاده از iBPMS ایجاد کند.

هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

مهم‌ترین عواملی که سازمان شما به نرم‌افزار هوشمند مدیریت فرآیند کسب و کار نیاز دارد

چقدر سریع باید به داده‌های ورودی پاسخ دهید؟

برای مثال بانک‌ها به توانایی شناسایی حواله‌های تقلبی و رفتار مشکوک کارت اعتباری در عرض چند لحظه نیاز دارند یا سیستم عامل‌های خودکار رانندگی باید سریع جاده را بخوانند تا در یک لحظه تصمیم بگیرند که چه زمانی مسیر را عوض کنند و چه زمانی از ترمز استفاده کنند. iBPMS تلاش می‌کند تا فاصله زمانی بین رویداد و اقدام را برای سازمان‌هایی که باید با داده‌های پیچیده و ورودی با سرعت سریع کار کنند، کاهش دهد.

آیا کسب‌وکار شما رشد سریعی دارد؟

تعداد کارمندان خود را در نظر بگیرید. بعید است که مشاغل دونفره در همکاری با یکدیگر بیش از حد دچار مشکل شوند. همان‌طور که تیم خود را گسترش می‌دهید، پیچیدگی به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد.

کارشناسان تخمین می‌زنند که یک کسب‌وکار با حدود ۴۰ کارمند برای سازماندهی پردازش کارکنان، مدیریت مزایا و ساده‌سازی وظایف و ارتباطات به گردش کار با بهره‌وری پیشرفته نیاز دارد زیرا ردیابی دستی و جمع‌بندی دقیق اطلاعات بسیار زیاد غیرممکن می‌شود. برای سازمان‌هایی که صدها تا هزار کارمند دارد، اتوماسیون و قابلیت‌های تزریق هوش مصنوعی یک iBPMS یک امر ضروری است.

آیا مشتریان زیادی دارید؟

در یک شرکت کوچک در هفته پردازش ده فاکتور ممکن است انجام شود که پردازش دستی و پرداخت هر یک از آن‌ها امکان‌پذیر است با این حال، هر چه تعداد مشتری بیشتر می‌شود، پیچیدگی داخلی نیز افزایش می‌یابد. در حقیقت طبق تحقیقات برآورد می‌شود که در سازمان‌های بزرگ‌تر، حساب‌های پرداختی بیش از ۸۰۰۰ فاکتور در سال پردازش می‌شود.

مدیریت تعداد زیاد فاکتور از طریق روش‌های دستی و سنتی غیرممکن است. همان‌طور که مشاغل مشتری خود را افزایش می‌دهند، برای سازماندهی و تجزیه و تحلیل گستردگی داده‌ها، به فناوری‌های تازه‌ای مانند iBPMS نیاز دارند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آیا کسب‌وکار شما تجربه همه جانبه ارائه می‌دهد؟

کارشناسان تخمین می‌زنند که تا سال ۲۰۳۰، هر مشتری با حداکثر ۱۵ دستگاه مختلف با سازمان شما ارتباط برقرار کند. مشتری بانکی به‌طور مداوم وسیله ارتباط را تعویض می‌کند. به‌طور مثال ارسال پول از طریق ساعت هوشمند آن‌ها، بررسی موجودی‌ها از طریق برنامه تلفن، گپ زدن با نماینده خدمات مشتری از طریق مسنجر فیس‌بوک و پرداخت قبوض روی لپ‌تاپ آن‌ها.

بنابراین سیستم شما باید آماده باشد تا تغییرات موجودی را فقط در چند ثانیه منعکس کند، مهم نیست مشتری از چه دستگاهی استفاده می‌کند. برای مشاغلی که از طریق چندین ابزار و کانال با مشتری تعامل دارند، iBPMS می‌تواند داده‌های دریافتی را به صورت خودکار در یک پروفایل کاربر جامع جمع‌آوری کند تا بهترین تجربه در مکان کانال را ارائه دهد.

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک یا کارآفرین، ممکن است امکانات لازم را برای گردش کار خود با یک سیستم عامل اتوماسیون سبک داشته باشید. در عین حال همان‌طور که پیچیدگی فرآیندهای خود را افزایش می‌دهید، کارمندان بیشتری استخدام می‌کنید و مشتریان جدید را به دست می‌آورید، به iBPMS نیاز پیدا خواهید کرد. درواقع iBPMS برای سازمان‌های بزرگ یا سازمان‌های رو به رشد یکی از ضروریات است.

 

 

مقاله‌های مرتبط:

هفت پرسشی که هر تحلیلگر کسب و کار در مورد مدلسازی BPMN می‌پرسد؟

نرم افزار BPMS چگونه به کاهش هزینه‌های سازمان کمک می‌کند؟

چرا آموزش مدل سازی فرآیند با استفاده از BPMN مهم است؟

چگونه BPM و BPMS می‌تواند مدیریت کارکنان را بهبود بخشد؟

قدرت مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار و نرم‌افزار BPMS دیدگاه.

مدیریت فرآیند کسب‌وکار (BPM) و مشارکت کارمندان سازمان.

۴ راه که BPM و BPMS تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد.

 

 

درخواست دموی نرم افزار BPMS دیدگاه

فرم درخواست دموی نرم‌افزارهای دیدگاه
فرم درخواست دموی نرم‌افزارهای دیدگاه

اشتراک گذاری :