پرش به محتوای اصلی

ارائه نسل پنجم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

نسل پنجم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مشکلات مکاتبات کاغذی، مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را به مکانیزاسیون اتوماسیون اداری مکاتبات و گردش الکترونیکی آنها، ترغیب کرده است.
با حضور کارشناسان استقرار چارگون، نسل پنجم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه در این شرکت و کلیه زیرمجموعه‌های آن، عملیاتی شده است. به این ترتیب 600 کاربر مکاتباتی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تاریخ 30 خرداد 98 کلیه مکاتبات خود را در نسل پنجم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه، ثبت می‌کنند. در دسترس بودن نامه‌ها، امکان پیگیری لحظه‌ای مکاتبات و گردش آسان آنها، رضایتمندی کاربران این مجموعه را به دنبال داشته‌اند.
کارشناسان چارگون همچنین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را به زیرسیستم فکس، ECE و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه مجهز کرده‌اند. استفاده از این زیرسیستم‌ها سرعت بالاتر و پیگیری راحتی برای ارسال کردن مکاتبات مجموعه به همراه خواهد داشت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نسل پنجم سیستم مکاتبات دیدگاه

نرم‌افزار مکاتبات راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌های سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با تسهیل فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و… اشاره کرد.
شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به مفهوم اتوماسیون اداری مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی، سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان را مورد توجه قرار داده است.

ارائه خدمات پرسنلی به 900 کارمند شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

بنابراین گزارش، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور علاوه بر نسل پنجم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه به سیستم پرسنلی نیز مجهز شده است.
اهمیت نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در سازمان‌های بهره‌بردار این است که کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.
این نرم‌افزار با هدف متمرکزکردن اطلاعات پرسنل و انجام امور مختلف احکام و پرونده‌های پرسنلی طراحی شده و با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند. قابلیت انطباق با قوانین مختلف کشور مانند خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار به شمار می‌آید.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.