پرش به محتوای اصلی

اتوماسیون کم کد چیست و چگونه می‌تواند برای شما مفید باشد؟

بایدها و نبایدهای خودکارسازی

اتوماسیون با کد کم ابزاری برای خودکارسازی فرآیندهای کسب‌وکار است که نیاز به کدگذاری کمی دارد و این امر باعت می‌شود کاربران غیرفنی بتوانند با پروژه‌های اتوماسیون خیلی راحت کار کنند و نیاز به توسعه‌دهندگان و مهندسان نرم‌افزار کاهش یابد. کاربران می‌توانند به جای اتکا به کد پیچیده برای خودکارسازی فرآیندهای سازمان، از ابزارهای بصری و طراحی برنامه مدل‌محور مانند BPMN با ویژگی‌های کشیدن و رها کردن استفاده کنند.

سیستم‌عامل‌های اتوماسیون با کد پایین را به عنوان سیستم‌عامل‌های توسعه برنامه که امکان تحویل سریع برنامه با حداقل کدگذاری دستی و راه‌اندازی و استقرار سریع را فراهم می‌کند، توصیف می‌کنند. سیستم‌عامل‌های کم‌کد می‌توانند با توانمندسازی کاربران غیرفنی، به تیم‌های توسعه‌دهنده کمک کنند تا سریع‌تر کار کنند و تولید نرم‌افزار را در کل شرکت افزایش دهند. بازار کم کد برای رشد سریع تنظیم شده است.

مزایای اتوماسیون کم‌کد

مزایای اتوماسیون کد پایین چیست؟

  • راحتی در استفاده

    از آن جا که کاربران نیازی به دانش عمیق در مورد توسعه نرم‌افزار ندارند، با کد کم درگیر می‌شوند و بدون وابستگی به توسعه‌دهندگان ماهر، می‌توانند از آن در کل کسب‌وکار استفاده کنند.

  • توانمندی کارکنان غیرفنی

    این نرم‌افزار می‌تواند در کل شرکت و بدون نیاز به مداخله IT مورد استفاده قرار گیرد. این بدان معنی است که کاربران می‌توانند فرآیندهای خود را برای کمک به کار خود ایجاد کنند.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

    در هزینه‌های آموزش اولیه می‌توان صرفه‌جویی کرد و نیازی به صرف هزینه برای استخدام توسعه‌دهندگان ماهر که خواهان حقوق بالا هستند نیست. صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی نیز منجر به ورود سریع‌تر به بازار می‌شود.

  • بهبود بهره‌وری

    ویژگی‌های بصری مانند کشیدن و رها کردن به این معنی است که برای ساخت فرآیندها زمان کمتری لازم است و به کاربران امکان می‌دهد نتایج سریع را مشاهده کنند.

  • اطمینان از بهترین عملکرد و انطباق

    الگوها نقش زیادی در اتوماسیون با کد کم دارند، بنابراین ارائه بهترین روش برای کاربران که باید هنگام ساخت و اتوماسیون فرآیندها دنبال کنند به معنای ایجاد آن‌ها به روشی سازگار است.

  • افزایش چابکی

    روش ساده ایجاد و اصلاح فرآیندها به این معنی است که می‌توانید بدون نگرانی در مورد تغییر کد پیچیده تغییرات سریع را در پردازش ایجاد کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا با تغییرات بازار سازگار شوید و به نیازهای مشتری پاسخ دهید.

  • بهبود توانمندی کارکنان

    اتوماسیون کم کد به کاربران کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا از نرم‌افزارهای کم کد یا بدون کد برای ایجاد فرآیندها و برنامه‌های سازمان استفاده کنند. به لطف سهولت استفاده از سیستم عامل‌های کم کد، کاربران بدون تجربه کدگذاری قبلی، قادر به ایجاد فرآیندهای خود بدون اتکا به پشتیبانی IT هستند.

چگونه پردازش ابری از اتوماسیون کد پایین پشتیبانی می‌کند؟

سیستم‌عامل‌های مبتنی بر ابر به افزایش استفاده از سیستم‌عامل‌های کم‌کد کمک کرده‌اند زیرا راه‌حل امن و در عین حال انعطاف‌پذیر به کاربران امکان همکاری در سراسر سازمان را می‌دهد. دسترسی به نرم‌افزار برای کارکنان آسان است و در صورت لزوم با به‌روزرسانی منظم، می‌توان اطمینان حاصل کرد که کاربران همیشه از آخرین نسخه استفاده می‌کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ابر قابلیت آزمایش سرویس‌های جدید است و اگر راه‌حل جواب نداد، می‌توانید آن را خاموش کنید بدون این که نگران هدر رفتن پول در زیرساخت‌های فیزیکی برای پشتیبانی از خدماتی باشید که ممکن است کار کنند یا خیر. این بدان معناست که شما می‌توانید راه‌حل‌های جدیدی را با کد کم و پشتیبانی از استقرار کم‌هزینه و کم‌خطر در ابر تجربه کنید.

BPMN در اتوماسیون

آیا سازمان شما به یک سیستم‌عامل اتوماسیون با کد پایین نیاز دارد؟

سیستم‌عامل‌های اتوماسیون با کد پایین به شما امکان می‌دهند بدون برنامه‌نویسی، برنامه‌های پردازشی را در سازمان خود روی هر دستگاهی ایجاد و اجرا کنید. اگر می‌خواهید از محیطی با کد کم استفاده کنید می‌توانید از BPMN برای ساخت و اتوماسیون کامل فرآیند خود استفاده کنید.

  • با ایجاد یک نمودار فرآیند که در آن تمام مراحل فرآیند خود را تعریف می‌کنید شروع کنید.
  • داده‌هایی را تعیین کنید که توسط فرآیند شما مدیریت می‌شوند.
  • صفحه‌های خود را برای هر مرحله از مراحل طراحی کنید.
  • فرآیندهای خود را از طریق قوانین کسب‌وکار وارد کنید.
  • برای هر کار مجری تعیین کنید.
  • فرآیندهای خود را از طریق هر یک از گزینه‌های ادغام با سایر برنامه‌ها متصل کنید.
  • سرانجام فرآیند خود را ایجاد کنید و همه چیز مطابق انتظار عمل می‌کند.

پس از اتمام این مراحل می‌توانید فرآیندهای خود را در محیط ابر خود اجرا کنید تا همه افراد سازمان شما بتوانند به آن دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط

مشتریان چارگون گردهم جمع می‌شوند
مشتریان چارگون گردهم جمع می‌شوند

چهارمین گردهمایی سالانه چارگون یکم آذرماه در هتل المپیک برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون در بخش نخست ... ادامه مطلب »

شروع پربار چارگون در سال جدید
شروع پربار چارگون در سال جدید

تیم فروش شرکت چارگون روزهای نخست سال ۹۴ را با تعریف پروژ‌ه‌های مختلفی در سازما‌ن‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و ... ادامه مطلب »

سازمان‌های مشتری چارگون
اختتام بیش از ۲۰ پروژه متنوع در سازمان‌های مشتری چارگون

تیم استقرار چارگون بیش از 20 پروژه متنوع را در سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری خود به اتمام رساند. به گزارش روابط عمومی ... ادامه مطلب »

شرکت توزیع نیروی برق
عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه در شرکت توزیع برق یزد

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری ... ادامه مطلب »

اتوماسیون اداری چارگون در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین استقرار می‌یابد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری ... ادامه مطلب »

مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در تبریز
استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای راهکار ... ادامه مطلب »

تکمیل نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت صنایع نفت OICO
تکمیل نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت صنایع نفت OICO

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت OICO با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه ... ادامه مطلب »

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون
دست پُر مدیران پروژه چارگون در روزهای پایانی سال 95

مدیران پروژه شرکت چارگون در روزهای پایانی سال 95، پروژه‌های متعددی را در سازمان‌های مشتری با موفقیت عملیاتی کردند. به ... ادامه مطلب »

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون
گزارشی از عملکرد تیم فنی چارگون در 2 ماه ابتدای سال 96

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون در دو ماه ابتدای سال 96 عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.