اداره کل ورزش و جوانان استان قم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه، همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ترکمان ،کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم که پیش از این تجربه بکارگیری نرم‌افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری و حوزه زیرساخت دیدگاه را در کارنامه خود دارد در تلاش است تا با بهره‌گیری از مزیت‌های دیدگاه همراه،‌ نحوه مدیریت و دسترسی به اطلاعات در ساختار اداری خود را متحول سازد.
وی ادامه داد: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
کارشناس فروش محصول چارگون ویژگی بارز دیدگاه همراه را عدم وابستگی زمانی و مکانی دسترسی اطلاعات دانست و گفت: چارگون تلاش دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و محصولات جدید ارائه شده به بازار، راهکارهای کارآمد و مفیدی را در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه کند.
به گفته وی، دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت، که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
ترکمان،رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد را از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار دانست.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای ابراهیم قلی پور واگذار شده است.

اشتراک گذاری :