پرش به محتوای اصلی

استقرار نرم افزار BPMS در انجمن خیریه آرین

مدیریت هوشمند کسب و کار

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ” آرین” از سال ۱۳۹۰ در قالب یک سازمان غیرانتفاعی- غیردولتی تأسیس شد. این انجمن به یاد مرحوم آرین مسقطی آملی با انگیزه والای کمک به هم‌نوع فعالیت همه‌جانبه خود را جهت حمایت از بیماران مبتلا بـه سرطان و خانواده‌های آنان آغاز کرد. این انجمن برای سهولت در فرآیند پذیرش مددجو و تشکیل و اصلاح پرونده‌ها تصمیم به همکاری با شرکت چارگون گرفت. استقرار نرم افزار BPMS و استفاده از نرم افزار مدیریت فرآیندهای دیدگاه 5 تحول بزرگی در این نهاد بود.

چالش تیم چارگون در استقرار نرم افزار BPMS در انجمن آرین

تیم فنی چارگون چالش مهمی برای همکاری با انجمن خیریه آرین و استقرار نرم افزار BPMS در این نهاد داشت. فرآیند پذیرش مددجو شامل سه فرآیند پذیرش مددجوی جدید، اصلاح پرونده مددجویان و اعلام فوت مددجو است. تیم چارگون به دلیل مشابه بودن روال تکمیل و تأیید اطلاعات در سه فرآیند گفته شده، تصمیم بر تجمیع فرآیندها گرفته شد که موجب تسریع پیاده‌سازی فرآیندها شد.

در گذشته پرونده مددجویان در انجمن آرین به صورت کاغذی و فیزیکی نگهداری می‌شد. این امر باعث زمان‌بر شدن تشکیل و اصلاح پرونده افراد شده بود. تیم فنی چارگون با استقرار نرم افزار BPMS و با استفاده از فرآیند پذیرش مددجو و تشکیل و اصلاح پرونده ضمن حذف کاغذ از مراحل مختلف اجرای فرآیند، افزایش سرعت و دقت را به دنبال داشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 اهمیت نرم افزار BPMS و سیستم مدیریت فرآیند کسب‌وکار یک رویکرد مدیریتی نوین به منظور همسوسازی فعالیت‌های سازمان برای جلب رضایت مشتری است. هدف آن بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان محسوب می‌شود. یک فرآیند کسب‌وکار شامل شبکه به‌هم پیوسته‌ای از فعالیت‌ها است که توسط مجریان مرتبط اجرا می‌شوند. برخی کارکردهای مهم سیستم BPMS شامل موارد زیر است:

  • شناسایی فرآیندهای موجود سازمانی، بازمهندسی و طراحی فرآیند مطلوب برای پیاده‌سازی مکانیزه؛
  • مدل‌سازی فرآیند با شناخت زوایای مختلف فرآیند بازمهندسی شده؛
  • پیاده‌سازی فرآیند با انتخاب ابزارهای نرم‌افزاری مناسب برای اجرای مطلوب فرآیند؛
  • نظارت و کنترل اجرای فرآیند.

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.