نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری و سرویس ارسال و دریافت فکس از حوزه زیرساخت در شرکت توسعه تجارت جلال آرا راه‌اندازی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

photo_2016-06-28_12-41-31

به گزارش روابط عمومی چارگون مهندس علی ابراهیم‌پور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت جلال آرا پس از استقرار سیستم اتوماسیون اداری در این شرکت با اشاره به دستاوردهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شرکت گفت: مهمترین ویژگی و ارزش افزوده مکانیزه کردن مکاتبات شرکت را می‌توان کاهش هزینه‌ها و ایجاد روانی و سرعت در گردش مکاتبات و نامه‌های اداری دانست که این دو مزیت بسیار ارزشمندند.
مهندس ابراهیم‌پور که در گذشته به عنوان معاون در شرکت به‌پخش فعالیت می‌کرد، سال‌ها از کاربران «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در این شرکت بوده است.
وی معتقد است؛ ساختار اداری شرکت با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای دیدگاه، متحول  و کارآمد خواهد شد.
گفتنی است با استفاده از امکانات نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه دسترسی مدیران و کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی فرآیندهای سازمان فراهم می‌آید؛ ضمن اینکه طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فکس، پست الکترونیک، تعاملات شخصی، تعریف گردش کار و انتساب مستندات به چرخه‌های از پیش تعیین‌شده مجموعه مکاتبات را به زیرساختی کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری :