پرش به محتوای اصلی

مشارکت چارگون در طرح آموزشی HRIS دانشجویان مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران

آموزش دوره‌های HRIS دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که ویژه دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی طراحی شده با حضور شرکت چارگون و تجربه عملی نرم‌افزارهای دیدگاه  برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
بهره_برداری از دیدگاه در دوره‌های منابع انسانی دانشگاه تهران
بهره_برداری از دیدگاه در دوره‌های منابع انسانی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی با سیستم‌های اطلاعاتی و حوزه فناوری اطلاعات با حضور دکتر محمد حامد جعفرزاده – محقق و مدیر پروژه‌های فناوری اطلاعات دانشگاه کوئینزلند، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تئوری و عملی کرده‌است.
در این دوره‌های آموزشی از شرکت چارگون نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات بومی و دانش‌محور در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی دعوت به همکاری شد که با هدف نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه این اقدام، مورد استقبال مدیران شرکت، قرار گرفت.
روزبه بهرامی- مدیر فروش شرکت چارگون با وجود اطلاعات و تسلط کافی در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی به نمایندگی از شرکت در این دوره‌ها حضور داشته است.
وی درباره جزییات مشارکت چارگون در این دوره‌های آموزشی خاطرنشان کرد: حضور چارگون در این دوره‌های آموزشی از بابت اعتماد دانشگاه به فعالین صنعت و ارائه گوشه‌هایی از توانمندی نرم‌افزارهای بومی در حوزه ساختار اداری و منابع انسانی است.
بهرامی ادامه داد: روز شنبه 17 آذرماه دومین دوره آموزشی سیستم‌های اطلاعاتی HRIS را در 4 کلاس 2 ساعته با همراهی پویا کامیار از کارشناسان منابع انسانی دیدگاه، برگزار کردیم‌. در این کلاس‌ها علاوه بر ارائه مفاهیم و مسائل تئوریک درباره انقلاب دیجیتال و نقش مدیران منابع انسانی در بهره‌برداری از این انقلاب فناورانه،‌ زمینه کار عملی دانشجویان با سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه را نیز فراهم کردیم.
مدیر فروش چارگون خاطرنشان کرد:‌ سرفصل‌های تئوری در دوره‌ آموزش سیستم‌های اطلاعاتی HRIS را نقش کارفرما و مدیران تصمیم ‌ساز در حوزه انتخاب سیستم‌های اطلاعاتی تشکیل می‌داد. این توصیه‌های تئوریک با محورهایی مانند چگونگی انتخاب سیستم‌های اطلاعاتی و سازمانی، نیازسنجی و بودجه‌‌ریزی، چگونگی انتخاب سیستم‌های پویا، آشنایی با معایب و مزایای سیستم‌های سازمانی و همچنین نقش مدیر پروژه در عملیاتی شدن درست و کارآمد نرم‌افزارهای سازمانی و افزایش بهره‌روی و …همراه بود.
به گفته بهرامی برای افزایش تجربه کاربری دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران با نرم‌افزارهای منابع انسانی، فرآیند جذب تا استخدام ،ارائه حکم و قرارداد سازمانی با نرم‌افزارهای دیدگاه  از سوی دانشجویان عملیاتی شد تا آنها بتوانند تجربه بهره‌برداری از سیستم‌های اطلاعاتی را در فرآیند کار خود کسب کنند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.