پرش به محتوای اصلی

نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری شرکتی چارگون به‌گونه‌ای طراحی شده که انعطاف‌پذیری بالایی در پیاده‌سازی ساختار کدینگ حسابداری مورد نیاز بخش خصوصی داشته باشد و محدودیتی از لحاظ سطوح حساب در جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع بخش خصوصی در این سیستم وجود ندارد.

معرفی نرم افزارهای مالی حسابداری دیدگاه

با امکانات سیستم‌های مالی حسابداری دیدگاه تبادل اطلاعاتی، میان عملیات تخصصی با سیستم‌های مالی و سایر سیستم‌های پردازش تراکنش (TPS) سازمان‌ها در دسترس خواهد بود.

امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار حسابداری شرکتی دیدگاه

نرم افزار حسابداری شرکتی چه مزیت‌هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری شرکتی با برقراری ارتباط با سایر نرم‌افزارها، وظایف کارشناس مالی را از حالت اپراتوری به سمت کنترل و تحلیل مالی تغییر می‌دهد. ابزار سند اتوماتیک این نرم‌افزار، مسئولیت ورود دستی اطلاعات را حذف می‌کند و کارشناسان مالی را به تحلیل و کنترل امور مالی متمرکز می‌کند.

با استفاده از امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی، کاربر واحد مالی دیگر نیازی به ثبت دستی تک‌تک اسناد در نرم‌افزار ندارد. این نرم‌افزار امکان دریافت اطلاعات از سیستم‌های مرجع ثبت اسناد را فراهم می‌کند و کاربر فقط وظیفه کنترل اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. به این ترتیب، کارشناس مالی می‌تواند به طور واقعی بر وظایف تخصصی خود مانند کارشناسی و نظارت مالی تمرکز کند.