نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه با هدف ایجاد تحول در ساختار اداری و تسهیل گردش مکاتبات در شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان در نخستین انتخاب خود از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، دریافت خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را برگزیده است.
مدیران این شرکت، نرم‌افزارهای مکاتبات 5، سرویس‌های فکس Link ،ECE و همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای نصب و بهره‌برداری انتخاب کرده‌اند.
دیدگاه همراه شامل محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است که مجموعه‌ای از عملیات‌های پُراستفاده برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده‌اند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، قابلیت پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این اپلیکشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، ضروری بودن حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را حذف می‌کند و زمینه انجام این عملیات در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.
شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان همچنین نرم‌افزار مکاتبات اداری حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را نیز برای کاربران اداری خود برگزیده است. این نرم‌افزار از جمله نخستین نرم‌افزارهایی است که توسط کارشناسان شرکت چارگون و مطابق با تکنولوژی‌های روز توسعه داده شده است.
نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را پس از سال‌ها تجربه کاربری در بیش از هزار سازمان‌ مشتری می‌توان از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه دانست.
پیاده‌سازی انواع معماری‌های خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، امکان اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari، Chrome، Firefox  و IE و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان برشمرد.

اشتراک گذاری :