پروژه استقرار اتوماسیون اداری و سینک سرور دیدگاه در بزرگترین اداره کل میراث فرهنگی کشور در استان اصفهان درحال پیاده‌سازی است.

اصفهان 2

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، استان اصفهان با داشتن 23 شهرستان و 23 پایگاه یگان حفاظت و 6 پایگاه جهانی و همچنین بیشترین آثار باستانی، بزرگترین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در کشور است.
ابراهیم قلی‌پور، رییس استقرار اتوماسیون اداری چارگون در این باره خاطرنشان می‌کند: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیش از 450 کاربر از بزرگترین زیرمجموعه‌های سازمان میراث فرهنگی است که در حال حاضر از نرم‌افزارهای مکاتبات، سرویس‌‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK و تبادل اطلاعات درون سازمانی sync و سرویس ارسال و دریافت ایمیل مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه بهره می‌برد.
به گفته وی، هم‌اکنون کارگاه‌ آموزشی مکاتبات دیدگاه در این اداره کل از سوی علیرضا صفری- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون در حال برگزاری است.
این گزارش می‌افزاید: سرویس سینک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از دیگر محصولات چارگون است که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان راه‌اندازی و پیاده‌سازی خواهد شد.
از طریق این سرویس، یکی از بزرگترین چالش‌های استقرار سیستم اتوماسیون اداری در سازمان‌های غیرمتمرکز که همان پراکندگی جغرافیایی است، رفع می‌شود و یکپارچگی در عملکرد اتوماسیون اداری سازمان به بهترین شکل ممکن، تحقق می‌یابد.

اصفهان 3

اشتراک گذاری :