اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم همکاری خود را با شرکت چارگون از شهریور 1401 آغاز کرد. این همکاری با استقرار نرم افزارهای حوزه لجستیک از جمله نرم افزار انبار و حسابداری انبار، خرید و تدارکات و مدیریت اموال شکل گرفت. با شروع این همکاری 1200 کاربر عادی، یک کاربر انباردار، یک کاربر کارشناس خرید و یک کاربر امین اموال به مجموع کاربران مجموعه نرم افزارهای دیدگاه اضافه شد.

چالش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم پیش از همکاری با چارگون

در این پروژه فرآیندهایی همچون درخواست کالا، درخواست خرید خدمت، شارژ انبار و درخواست مال پیاده‌سازی شد. ایجاد رابطه سازمانی موردنظر سازمان، شناخت نیازمندی‌ها به ویژه در بخش مدیریت اموال و انتقال توصیه‌های لازم به کاربران برای استفاده درست و بهینه از نرم افزار از جمله چالش‌های مهمی بود که اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با آن مواجه بود.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم پیش از استقرار نرم افزارهای حوزه لجستیک با مشکلاتی چون عدم یکپارچگی و ارتباط بین بخش‌های مختلف انبار، خرید و تدارکات، وجود فرایندهای کاغذی و زمان‌بر نیز روبه‌رو بود. اکنون این سازمان با استفاده از مجموعه نرم افزارهای حوزه لجستیک چارگون تمام فعالیت‌ها و فرآیندهای خود را به صورت سیستماتیک درآورده و گزارش‌گیری‌های موردنیاز از سیستم خود را امکان‌پذیر کرده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امکانات نرم افزارهای لجستیک دیدگاه

نرم افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه امکانات شاخص و کاربردی بسیار زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • امکان تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار بر اساس موجودیت‌های کالا، گروه کالا، نوع رسید و حواله و … به سیستم مالی
  • امکان صدور درخواست عملیات دارایی (نقل و انتقال، اسقاط، مازاد) توسط کلیه پرسنل سازمان (بر اساس دسترسی) از طریق منوی پیشخوان
  • امکان تبدیل اطلاعات (کانورت) اطلاعات املاک موجود با استفاده از تعریف الگوی انتقال اطلاعات در سیستم
  • امکان تعریف روال درخواست خرید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :