سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) همکاری خود را با شرکت چارگون از تیرماه سال 1401 و با استقرار نرم افزارهای حوزه لجستیک از جمله نرم افزار انبار و حسابداری انبار، نرم افزار مدیریت اموال و نرم افزار خرید و تدارکات آغاز کرد. با شروع این همکاری 297 کاربر عمومی و 3 کاربر تخصصی به مجموع کاربران مجموعه نرم افزارهای دیدگاه اضافه شد.

فرآیندهای اجرا شده توسط تیم فنی چارگون در سازمان ساتبا

تیم راهکار لجستیک چارگون چندین فرآیند از جمله فرآیند درخواست کالای مصرفی و اموالی، درخواست کالای فناوری اطلاعات، درخواست شارژ انبار، درخواست خدمت فناوری اطلاعات، درخواست خدمت پذیرایی، درخواست خدمت تعمیرات، درخواست خدمت حمل و نقل، سفارش خرید و درخواست نقل و انتقال اموال را در سازمان ساتبا پیاده‌سازی کرد.

عدم تشخیص فرآیندهای مجموعه از سمت سازمان یکی از چالش‌هایی بود که سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) پیش از استقرار نرم افزارهای حوزه لجستیک چارگون با آنها مواجه بود.

مشکلات سازمان ساتبا پیش از همکاری با شرکت چارگون

سازمان ساتبا قبل از آشنایی با چارگون در فرایندهای درخواست کالا و خرید به صورت دستی کار می‌کردند. این موضوع باعث کاهش سرعت کار آنها می‌شد و در بخش اموال نیز تسلسل برچسب وجود نداشت و باعث آشفتگی در فهرست اموال شده بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

بعد از آشنایی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با چارگون درخواست‌های این مجموعه با سرعت بیشتری پیش رفت و باعث شد که پرسنل این نهاد بتوانند درخواست‌ها را به راحتی ردیابی کنند. در بخش اموال نیز با صورت‌برداری مجدد و ثبت اطلاعات در نرم‌افزار دیدگاه مجموعه ساتبا از یکپارچگی برخوردار شد.

نرم افزارهای حوزه لجستیک چارگون امکانات بسیاری را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند که فرایندهای کاری آنان را ساده‌تر می‌کند. این امکانات عبارتند از:

  • امکان چاپ بارکد اموال به صورت تفکیکی و تجمیعی
  • امکان تعریف الگو برای تهیه نسخه چاپی از اموال تحویلی به پرسنل
  • امکان تعریف روال درخواست جدید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت
  • امکان اختصاص سریال به کالاهای رسید شده و ردیابی کالا بر اساس شماره سریال
  • امکان تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار بر اساس موجودیت‌های کالا، گروه کالا، نوع رسید و حواله و … به سیستم مالی

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :