شرکت چارگون برای حفظ سلامت جسمی و روانی پرسنل و همکاران خود در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

با اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران چارگون هم مانند بسیاری از کسب‌وکارهای مختلف، حفظ سلامت روانی و جسمی همکارانش را در اولویت قرار داد و در جلسات متعدد مدیران، این موضوع با پیش‌بینی راه‌کاری‌های احتمالی برای افزایش بهداشت محیط کار و چگونگی کاهش حضور پرسنل در دستور کار قرار گرفت.
فاطمه حسنی- مدیر منابع انسانی چارگون درباره اقدامات چارگون برای افزایش بهداشت محیط کار و حفظ سلامت همکاران گفت: از زمان اعلام شیوع ویروس، اطلاع‌رسانی کاملی درباره راه‌های شیوع بیماری و نکات ایمنی لازم برای پ‍یشگیری از آن به تمامی همکاران چارگون ارسال شد.
به دنبال این اطلاع‌رسانی، اقدامات مختلفی نیز اجرایی شد که از آن جمله می‌توانم به تهیه و تحویل مواد ضدعفونی‌کننده هم برای سطوح مثل میز، تلفن، موس، کیبورد و… هم برای پاکیزه نگه داشتن دست‌ها در تمامی طبقات و پرسنل اشاره کنم. همچنین برای کنترل دمای بدن پرسنل هر صبح و در طول روز دستگاه تب‌سنج در هر دو ساختمان چارگون تعبیه شده تا از سلامت همکاران مطمئن باشیم.
با هدف کاهش تجمع افراد در محیط‌های سربسته، ناهارخوری را تعطیل و از همکاران خواستیم تا برای صرف ناهار پشت میزهایشان بمانند.
غیرفعال کردن سنسور اثر انگشت دستگاه ثبت کارت ساعت‌زنی و ثبت اطلاعات از طریق چهره، قراردادن دستمال کاغذی در ورودی هر طبقه و ورودی آسانسورها برای تماس حداقلی دست‌ها با سطوح مختلف را هم اجرایی کردیم.
همکاران خدماتی ما در چارگون ضدعفونی سطوح و ظروف در هر طبقه را به‌صورت روزانه و دائم انجام می‌دهند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

زیرساخت دورکاری پرسنل را فراهم کرده‌ایم
فاطمه حسنی- مدیر منابع انسانی چارگون خاطر نشان کرد: با وجود همه این تمهیدات، راه‌های متنوعی برای کارکرد پرسنل متناسب با شرایط کاری مثل دورکاری، شیفت‌بندی همکاران و عدم محدودیت در استفاده از مرخصی روزانه و ساعتی را عملیاتی کرده‌ایم.
برای برخی از تیم‌های کاری مانند تیم‌های پشتیبانی و استقرار در راهکارهای مختلف، تیم مالی و حسابداری و مدیریت منابع انسانی که روزهای پایان سال، اوج کارشان است از شیفت‌بندی استفاده کرده‌ایم؛ اما در سایر تیم‌ها با تلاش تیم آی‌تی شرکت و ایجاد زیرساخت‌ها و پهنای باند لازم، زمینه دروکاری پرسنل را فراهم کرده‌ایم.
وی تاکید کرد: درهمین روزهای پ‍ایانی همکارانمان در تیم پشتیبانی منابع انسانی درگیر پروژه‌ای سنگین و حساس برای اجرای دو ابلاغیه قانونی در دستگاه‌های دولتی هستند و شبانه‌روز کار می‌کنند. طبعا حفظ امنیت روانی و سلامت جسمی همکارانمان در چارگون الویت ماست و تلاش می‌کنیم در چارگون هم با تلاش، همکاری جمعی و امید، بحران را پشت سر بگذاریم و کرونا را شکست دهیم.

اشتراک گذاری :