اپلیکیشن پیشخوان (ESS) از دیدگاه همراه در شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک (اسنپ)نصب و راه‌اندازی می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک (اسنپ) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی اپلیکیشن پیشخوان (ESS) همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داده است.
بنابراین گزارش، شرکت ایده گزین ارتباطات روماک پیش از این نرم‌افزارهای تکمیلی حوزه مدیریت منابع انسانی شامل نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، ‌پرسنلی، حضور و غیاب از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را انتخاب کرده بود که در حال‌حاضر در این مجموعه برای پوشش امور بیش از 1300 نفر از پرسنل آن مورد استفاده قرار دارند.
مدیران این شرکت در انتخاب جدید خود نیز اپلیکیسن پیشخوان از بستر دیدگاه همراه را برگزیده‌اند. این اپلیکیشن، پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان دیدگاه را روی موبایل در اختیار کاربر می‌گذارد. از جمله این عملیات‌می‌توان به مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، درخواست یا تایید ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری اشاره کرد.
دیدگاه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای یکپارچه تحت وب سازمانی است که از آن برای مدیریت فرآیندهای کاری در کسب وکارهای مختلف ایرانی استفاده می‌شود. گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی این مجموعه نرم‌افزاری در ابتکاری خلاقانه و نوآورانه از سوی شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه و با نام تجاری «دیدگاه همراه » به بازار عرضه شده است.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و …. و با هدف ایجاد دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری و انجام امور، امکانات متعددی را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند از هر مکان، زمان و به راحتی کارهای خود را انجام دهند.
در حال حاضر که شرکت اپل به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان از پذیرش نسخه‌های جدید برنامه‌های موبایلی ایرانی در App Store خودداری و حتی شروع به حذف آنها کرده است، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.
گفتنی است از سوی چارگون مدیریت این پروژه را جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

اشتراک گذاری :