موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ربطی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: در مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، به مفهوم اتوماسیون اداری از منظر نوینی نگریسته شده است که محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است. این مجموعه که کاربرد آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی تسری یافته، از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است.
به گفته وی، در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه «دیدگاه» علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.
کارشناس فروش محصول چارگون همچنین به خرید نرم‌افزار دیدگاه همراه از سوی موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش اشاره کرد و گفت: دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز بر روی App Store قرار گرفت.
وی یادآورشد: رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین این قابلیت‌های این نرم افزار است.
گفتنی است؛ از سوی چارگون مدیریت این پروه به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :