کارشناس نرم‌افزار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از نصب و راه‌اندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع و تحقق «میز خدمت الکترونیکی» در این شرکت خبر داد.
میثم دستگاهی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد:‌ برای تحقق میز خدمت الکترونیکی در شرکت و کاهش مراجعات حضوری، سامانه پیخوان ارباب رجوع که محصول خلاقانه‌ای در مجموعه دیدگاه‌ست را انتخاب کرده‌ایم.
وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که با راه‌اندازی این سامانه که به دبیرخانه آبفای خوزستان متصل خواهد شد علاوه بر حذف حضور فیزیکی ارباب رجوع‌، ماهیانه بیش از 200 درخواست شخصی به ثبت برسد.
وی همچنین اظهارکرد:‌ اشخاص حقوقی و مشاورین و پیمانکاران شرکت آبفای خوزستان نیز می‌توانند از میزخدمت الکترونیکی این شرکت برای ایجاد ارتباط و ثبت نامه‌ها و درخواست‌های خود استفاده کنند.
کارشناس نرم‌افزار شرکت آب و فاضلاب خوزستان یاد آورشد: امیدواریم با راه‌اندازی درگاه میز خدمت الکترونیکی و ورود نامه‌ها به نرم‌افزار مکاتبات، فرآیند بررسی و پاسخ به متقاضیان براساس ساختار سامانه ارباب رجوع دیدگاه، تاثیر مثبتی در ارتقای سطح پاسخگویی شرکت و تکریم مراجعین داشته باشد.
به گفته وی، علاوه بر ایجاد تسهیل و تسریع امور مراجعین و افزایش رضایتمندی آنها،‌ سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه،‌ بستری مناسب برای تحقق حقوق شهروندی در نظام اداری کشور و میز خدمت حضوری و الکترونیکی است که راه‌اندازی آن از سوی دولت به دستگاه‌ها، تکلیف شده است.
کارشناس نرم‌افزار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یادآورشد: با راه‌اندازی این سامانه در وب‌سایت رسمی شرکت، مخاطبین می‌توانند نامه و درخواست خود را در دبیرخانه ثبت کنند. پس از آن، نامه ثبت شده در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به گردش می‌افتد و فرآیند تعریف شده را طی می‌کند؛ ضمن اینکه تاییدیه دریافت نامه از طریق وب‌سایت یا پیامک به مراجعین اطلاع‌رسانی می‌شود.
دستگاهی با اشاره به دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه درآبفای خوزستان یادآور شد: در حال حاضر نرم‌افزارهای جامع دیدگاه، بخش عمده‌ای از نیازهای اداری و منابع انسانی بیش از 2 هزار پرسنل مجموعه را پوشش می‌دهند.
وی افزود:‌ برخورداری از قابلیت‌ یکپارچگی و بستر مرتبط نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، ‌مالی، ‌مدیریت منابع انسانی و لجستیک و BPMS 5 موجب پویایی و روانی امور اداری، پرسنلی و فرآیندهای عملیاتی آبفای خوزستان، شده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :