دامنه نفوذ نرم‌‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه با ارائه خدمات نصب، آموزش سیستم بازنشستگی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی چارگون، کاربران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران پیش از این نیز تجربه بهره‌مندی از نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و پرسنلی از مدیریت منابع انسانی دیدگاه را دارند. این مجموعه همچنین به نرم‌افزار BPMS و سیستم‌های اتوماسیون اداری شامل نرم‌افزار مکاتبات، مدیریت اسناد و مدیریت کارها، جلسات و دیدگاه همراه نیز مجهز شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه
سیستم بازنشستگی دیدگاه با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه طراحی و تولید شده است.
این نرم‌افزار، زمینه نگهداری مجموعه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی را در اختیار مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از این نرم‌افزار و انتخاب فرد مورد نظر در بایگانی الکترونیکی می‌توان به پرونده فرد بازنشسته، کلیه اطلاعات، مستندات، تاریخچه‌ها، اطلاعات وراث، اطلاعات وکیل و کلیه سوابق بازنشستگی فرد را مشاهده و گزارشات مورد نظر دسترسی یافت.
تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته، انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام، سوابق خدمتی، بیمه، احکام و غیره، اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی، حذف پست رسمی و محوله، تکمیل تاریخچه شغلی، فیلد تاریخ ترک خدمت و تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته از جمله مهمترین امکانات شاخص نرم‌ افزار بازنشستگی دیدگاه است.
نرم‌ افزار بازنشستگی دیدگاه با تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها، قابلیت عملکرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با ضوابط گوناگون سازمانی و اداری را داراست و به‌عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته برای سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :