پرش به محتوای اصلی

ابزارهای کاربردی برای مدیریت منابع انسانی

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی (HRM) در سازمان‌ها به عنوان ابزارهای استراتژیک برای بهبود عملکرد و مدیریت بهینه منابع انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این سیستم‌ها با توجه به نیازها و چالش‌های فعلی سازمان‌ها، ویژگی‌ها و امکاناتی بسیاری را فراهم می‌کنند که به بهبود فعالیت‌های منابع انسانی کمک منجر می‌شود.

استفاده از نرم‌افزارهای منابع انسانی برای سازمان‌ها امکان ایجاد یک محیط مدیریتی مناسب، کاهش هزینه‌های اداری و توسعه بهتر منابع انسانی را فراهم می‌کند.

این نرم‌افزارها به سازمان‌ها این امکان را می‌دهند تا با چالش‌های نیروی انسانی مدرن مواجه شوند و به بهترین شکل از پتانسیل کارکنان خود استفاده کنند.

راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه

چارگون با نگاه فرآیندمحور به مدیریت منابع انسانی و مطابق با آخرین فرآیندهای سازمانی و قانونی تلاش کرده ‌است تا پوشش مکانیزه تمامی فرآیندهای این حوزه از زمان جذب نیرو تا مرحله خاتمه قرارداد و بازنشستگی را در سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، عملیاتی کند.

طراحی منعطف این سیستم‌ها و قابلیت پوشش‌دهی به ضوابط سازمانی مختلف، گردش‌های درون‌سازمانی، گزارش‌گیری‌ها، نظارت دقیق بر هوش سازمانی،‌ یادآوری‌ها، مکانیزه شدن روال‌ها و کاربرپسند بودن نرم افزارها از قابلیت‌های حوزه مدیریت منابع انسانی دیدگاه، هستند.

سخنرانان

الهام یگانه‌راد

الهام یگانه‌راد

مالک محصول نرم‌افزار منایع انسانی

آتنا امین

آتنا امین

کارشناس فروش محصول

درباره مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، به عنوان یک نرم‌افزار یکپارچه سازمانی در دو بستر وب و همراه ارائه شده است. این مجموعه نرم‌افزاری شامل بیش از 30 نرم‌افزار کاربردی در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مدیریت منابع‌انسانی، مالی و حسابداری، لجستیک و مدیریت فرآیندها است.

سادگی کاربری در عین دارا بودن قابلیت‌های فراوان، یکپارچگی در سطوح فرآیندها و داده‌ها، انعطاف‌‌پذیری و قابلیت بومی‌سازی در کسب‌وکارهای گوناگون، مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را متمایز ساخته است.

آنچه در وبینار معرفی نسخه زاگرس نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه خواهیم گفت

ارائه دهندهعنوان موضوعزمان
الهام یگانه‌رادمزایای نسخه زاگرس نرم‌افزارهای منابع انسانی۱۱:00 تا ۱۱:30
آتنا امیندموی نرم‌افزارهای منابع انسانی۱۱:30 تا 12:00
پرسش و پاسخ۱۲:00 تا ۱2:3۰

دسترسی به ویدئوهای وبینار معرفی نسخه زاگرس نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه

  • 13 − 1 =