پرش به محتوای اصلی

سیستم‌های مالی دیدگاه؛ کنترل و نظارت دقیق فرآیندهای مالی دانشگاه امیرکبیر را محقق کرد

سیستم‌های مالی دیدگاه

مدیر مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معتقد است: با قابلیت یکپارچگی سیستم‌های مالی دیدگاه، تحول بزرگی در شفافیت و نظارت دقیق بر فرایندهای مالی دانشگاه، رخ داد.

سیستم_های مالی دیدگاه در دانشگاه امیرکبیر
سیستم_های مالی دیدگاه در دانشگاه امیرکبیر

مهندس محسن دخانچی با اشاره به حضور ۵۶۰ عضو هیات علمی، ۷۰۰ کارمند و ۱۲هزار دانشجو در دانشگاه امیرکبیر گفت: وسعت خدمات‌دهی به طیف‌ متنوع مخاطبان، فرآیندها و عملیات مالی متعددی را به همراه دارد.
وی ادامه داد: در دانشگاه نیاز جدی برای بازبینی ساختارهای اداری و مالی و دستیابی به اطلاعات شفاف و کارآمد احساس می‌کردیم که به اجرای طرح «بازبینی سیستم‌های اداری و مالی» منجر شد.
وی تاکید کرد: بعد از مدت‌ها بررسی شرکت‌های ارائه‌کننده نرم‌افزارهای سازمانی و ارزیابی تیم کارشناسی دانشگاه، چارگون و مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، انتخاب شدند.
مدیر مالی دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: تجربه چارگون در همکاری با ساختارهای دولتی و توانمندی بدنه کارشناسی این شرکت، مهمترین انگیزه ما برای استقرار مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بود.
او به سابقه بهره‌برداری کاربران این دانشگاه از نرم‌افزارهای مکاتبات و پرسنلی دیدگاه اشاره کرد و گفت: در طرح «بازبینی سیستم‌های اداری و مالی» دانشگاه علاوه بر بازنگری کیفیت بهره‌برداری این نرم‌افزارها، عملیاتی‌سازی نرم‌افزاهای متعددی از راهکارهای مالی، لجستیک و منابع انسانی دیدگاه نیز در دستور کار قرار گرفت‌.
دخانچی تصریح کرد: تمرکز مدیران دانشگاه در بازبینی سیستم‌های مالی و اداری بر پوشش نیازهای به روز و ایجاد ساختاری مکانیزه بود که قبلا در دانشگاه وجود نداشتند. ساختاری که مثلا در حوزه اموال و انبار با کمک نرم‌افزارهای دیدگاه، شکل گرفتند.
به گفته وی، مهاجرت به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ برای بهبود کیفی عملکرد اتوماسیون اداری از اولین گام‌های همکاری با چارگون بود.

استقرار سیستم‌های مالی دیدگاه و حذف عملکردهای جزیره‌ای
مدیرمالی دانشگاه امیرکبیر به استقرار نرم‌افزارهای قراردادها، بودجه و اعتبارات و حسابداری از سیستم‌های مالی دیدگاه برای ایجاد تحول در ساختار  امور مالی دانشگاه اشاره کرد.
او گفت: در کنار این نرم‌افزارها استقرار سیستم‌های مدیریت اموال و انبار و خرید و تدارکات از راهکار لجستیک نیز اجرایی شدند.
به گفته وی، توسعه سیستم‌های منابع انسانی شامل نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، وام و تسهیلات، مهمانسرا، بیمه مکمل و نرم‌افزار بازنشستگی نیز در دانشگاه، نهایی شده است.
مهندس دخانچی تاکید کرد: پراکندگی اطلاعات و شفاف نبودن امور مالی عاملین (دانشکده‌‌های مختلف دانشگاه) مهمترین دغدغه مدیران دانشگاه بود که خوشبختانه با راه‌اندازی سیستم‌های مالی دیدگاه، تحولی بزرگ در این بخش مشاهد کرده‌ایم.

 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
آغاز ثبت‌نام دوره آموزش آنلاین بودجه‌ریزی عملیاتی

یکپارچگی سیستم‌های مالی دانشگاه با ماژول عاملین

به گفته وی، بکارگیری قابلیت‌های نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه به ویژه بهره‌برداری حداکثری از ماژول عاملین و متناسب‌سازی آن با نیازهای دانشگاه، زمینه‌ساز تمرکزگرایی اطلاعات و یکپارچگی آنها بوده است.
مدیر مالی دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد: تا پیش از استقرار نرم‌افزارهای مالی دیدگاه، هریک از دانشکده‌ها برای انجام امور مالی خود از یک نرم‌افزار مجزا استفاده می‌کردند که مهمترین آفت این عملکرد جزیره‌ای، عدم وجود شفافیت اطلاعات و نظارت بر فرآیندها بود.
وی اضافه کرد: با استقرار سیستم‌های مالی دیدگاه گردش اطلاعات ادارات مختلف حوزه مالی شامل اعتبارات و تسهیلات، دریافت و پرداخت، حسابداری و اموال یکپارچه و پیگیری آنها به عاملین، محول شد.
به گفته وی، با بهینه‌سازی فرآیندهای مالی عملا مدیریت دانشگاه امکان نظارت و کنترل کامل بر کلیه فرآیندهای مالی را پیدا کرده است.

بهینه سازی فرآیندهای مالی خرید و تدارکات در دانشگاه

دخانچی تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد سیستمی برای دریافت گزارش‌های تجمعی و ترکیبی از طریق داشبوردهای مدیریتی هستیم که شرکت چارگون هم همکاری خود را برای پیاده‌سازی آنها اعلام کرده است.
وی ادامه داد: علاوه بر نرم‌افزارهای مالی دیدگاه استقرار سیستم‌های مدیریت اموال و خرید و تدارکات که تا پیش از این اصلا در دانشگاه پیش‌بینی نشده بودند را نیز عملیاتی کردیم.
وی گفت: استقرار این سیستم‌ها علاوه بر ایجاد شفافیت در اطلاعات اموال و کالاهای موجود و خریداری شده برای دانشگاه، پایبندی به قوانین و مقررات ابلاغی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی را فراهم کرده است.

 

تلاش چارگون معطوف به جلب رضایت مشتری است

مدیر مالی دانشگاه امیرکبیر، احاطه بر نیازهای مشتری و همراهی با او را مهمترین ویژگی چارگون دانست و گفت: تلاش کردیم تا فضایی مبتنی بر تعامل و همراهی بین بدنه دانشگاه و کارشناسان چارگون ایجاد کنیم و همه عوامل را مانند تکه‌های پازل در کنار هم قرار دهیم که خوشبختانه موفق بودیم‌.
وی با بیان اینکه شرکت چارگون متعهدانه با دانشگاه امیرکبیر همکاری کرده است، افزود: مدیران و بدنه کارشناسی شرکت، علاقه و انگیزه زیادی برای ایجاد تغییر مثبت و رشد در کسب و کارهای مختلف دارند. این ویژگی چارگون را به همراه و همکاری قابل اعتماد برای کارفرمایان پروژه‌ها بدل کرده است.

درخواست دمو نرم‌افزارهای مالی حسابداری دیدگاه

درخواست دمو نرم افزارهای دیدگاه
درخواست دمو نرم افزارهای دیدگاه

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.