معماری

«چارخونه» در راه است …

پایگاه اینترنتی «چارخونه» در راه است و به زودی با حمایت مشتریان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به یکی از رسانه‌های مهم شرکت چارگون تبدیل خواهد شد. «چارخونه» باشگاه کاربران چارگون است که به عنوان جایگاهی برای تعامل و تبادل نظر در حوزه نرم‌افزارهای جامع سازمانی فعالیت خواهد نمود.
هدف اصلی این پایگاه اینترنتی ارتباط بی‌واسطه کارکنان و مدیران شرکت چارگون با کاربران نهایی محصولات می‌باشد تا گسترش بیشتر ارتباطات شرکت با مشتریان، به تعامل موثرتر با جامعه یک میلیون نفری کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه، منجر شود.
اولین قدم برای اجرای این پروژه، راه‌اندازی بستر نرم‌افزاری باشگاه کاربران و پیاده‌سازی وب‌سایت «چارخونه» تعریف شده که ساختار آن به صورت شبکه‌ اجتماعی می‌باشد و گروه‌های مختلف کاربران بعد از عضویت و ورود به سایت، می‌توانند تعاملات گسترده‌ای با یکدیگر و با کارکنان شرکت چارگون داشته باشند. فعالیت‌های اعضای «چارخونه» در سیستم امتیازدهی محاسبه شده و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف منجر به دریافت جوایز نفیس خواهد شد.
این سامانه همزمان با گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، در ابتدای آذر ماه، کار خود را آغاز خواهد نمود.
شرکت چارگون امیدوار است پروژه «چارخونه» بتواند در شناخت بهتر نیازمندی‌های کاربران و مشتریان و انطباق بیشتر برنامه‌‌های توسعه شرکت با خواست واقعی مخاطبان، راهگشا باشد.
حمایت تک تک کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و نیز فعالان حوزه فناوری اطلاعات، نقش مهمی در بالندگی پروژه نوپای «چارخونه» خواهد داشت و در این راستا تیم اجرایی این پروژه از واحد روابط عمومی شرکت چارگون، پذیرای نظرات و پیشنهادات صاحبنظران خواهد بود.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

چگونه اولین فرآیند در پروژهای استقرار BPM و BPMS انتخاب می‌شود؟

شاید سخت‌ترین بخش در مورد شروع پروژه مدیریت فرآیند کسب‌وکار، انتخاب اولین فرآیند باشد. افراد …

یک دیدگاه

  1. خیلی هم خوب ، مشتاقیم که زودتر این پروژه لانچ بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

67 + = 72