معماری
کوروش غفاری
کوروش غفاری

روایت کوروش غفاری از همکاری با چارگون

کوروش غفاری، ‌فعالیت در چارگون را با سمت کارشناس استقرار منابع انسانی آغاز کرد و بعد از آن به عنوان کارشناس پشتیبانی منابع انسانی و کارشناس بانک‌های اطلاعاتی این همکاری را ادامه داد و در حال حاضر با سمت کارشناس یک در تیم محصول منابع انسانی (حقوق و دستمزد) مشغول به کار است. کوروش می‌گوید: معتقدم چارگون، فرصت مناسبی برای رشد و پیشرفت در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهد. من کارم را از استقرار شروع کردم اما با استفاده از فرصتی که مجموعه در اختیارم قرار داد، ‌توانستم نرم‌افزار پایشگر را پایه‌ریزی کنم.


او معتقد است: از جمله نقطه قوت‌های چارگون این است که هر فرد با تلاش خودش می‌تواند پیشرفت کند و شرکت برای او مانعی ایجاد نمی‌کند  که به نظرم این زمینه باید همواره در چارگون تقویت شود؛ ضمن اینکه تعاملات بیشتر همکاران در حوزه‌های مختلف و همچنین خارج از فضای کار برنامه‌های تفریحی شرکت (گروه رفاهی) می‌تواند محیط صمیمی‌تر و شاد تری را ایجاد کند، همانطور که برنامه‌های متنوع شرکت مثل جشن‌ها، دورهمی‌ها و … تابه حال خاطرات خوشی را برای همه رقم زده است.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

KPI چیست؟

KPI مخفف عبارت Key Performance Indictor است و به معنای شاخص کلیدی عملکرد است. استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 3