پرش به محتوای اصلی

تجهیز شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه

نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت انرژی پاسارگاد

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه دامنه همکاری‌های خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از سال 91 و با خرید نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری برای بیش از 300 کاربر، بهره‌برداری از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را آغاز کرده‌ بود.
در حال حاضر مدیران این شرکت، بهره‌برداری از مجموعه دیدگاه را با خرید نرم‌افزارهای پرسنلی بیمه مکمل، ارزیابی عملکرد، تشکیلات سازمانی، ‌نظر سنجی،‌ آموزش و حضور و غیاب از راهکار مدیریت منابع انسانی توسعه داده‌اند.
مدیران شرکت گسترش انرژی پاسارگاد امیدوارند بتوانند از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچه آنها برای ایجاد پویایی و تحول در ساختار منابع انسانی خود، استفاده کنند.
نرم‌افزار پرسنلی و حضور و غیاب از سیستم‌های پایه‌ای مدیریت منابع انسانی دیدگاه هستند. از کارکردهای سیستم پرسنلی در شرکت گسترش انرژی پاسارگاد می‌توان به امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان این شرکت وتکمیل اطلاعات پرونده آنها و همچنین صدور انواع حکم و یا قرارداد و… به صورت اتوماتیک اشاره کرد. از سوی دیگر سیستم حضور و غیاب نیز به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان این شرکت، ایفا می‌کند.
از جمله کارکردهای شاخص نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه در ساختار گسترش انرژی پاسارگاد می‌توان به نگهداری قانون و اساسنامه تاسیس و تشکیل دستگاه و تعریف اهداف و وظایف اساسی شرکت و تعریف سطوح مختلف تشکیلات و … اشاره کرد.
نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه نیز با ایجاد بستر مکانیزه تعریف نوع بیمه، مبلغ حق بیمه، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های فرانشیز، خدماتی متنوعی را برای ارائه به پرسنل این شرکت، پوشش می‌دهد. همچنین، قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه از جمله تهیه و گردش تایید پیش‌نویس دستورالعمل ارزیابی، تعریف دوره‌های ارزیابی، شاخص‌های ارزیابی و تعیین امتیازها و … نیز زمینه انجام ارزیابی عملکرد شفاف و دقیق از کارکنان را به مدیران این شرکت، اعطا می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به جناب آقای علی قاسم‌پور واگذار شده است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.