معماری
سرپرست تیم قهرمان جام چارگون
سرپرست تیم قهرمان جام چارگون

سرپرست تیم قهرمان جام چارگون: خوشحالیم که این جام در خانواده IT باقی ماند

شهرام زندیه وکیلی- دبیر ورزش سازمان نظام صنفی استان تهران که به عنوان سرپرست، تیم فوتسال این سازمان را همراهی می‌کرد؛ معتقد است: ابتکار چارگون در برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون بهترین زمینه را برای ایجاد همدلی و تعامل سازنده بین مشتریانش ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ورزش بهترین پتانسیل را برای ایجاد ارتباطات و آشنایی بین اقشار مختلف را دارد که خوشبختانه چارگون توانست از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
دبیر ورزش سازمان نظام صنفی استان تهران با بیان اینکه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تجربه‌های مختلفی را در حوزه ورزش و شرکت در جام‌های فوتسال دارند که به جرات می‌توان گفت جام فوتسال چارگون از نظر برگزاری منظم و فارغ از حاشیه، یکی از بهترین این جام‌ها بود.
وی همچنین به قهرمانی تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این جام اشاره کرد و گفت: ما خوشحالیم که این جام در خانواده IT باقی ماند.
زندیه وکیلی با تقدیر از تیم برگزارکننده مسابقات فوتسال جام چارگون یادآور شد: انتخاب مناسب زمین استاندارد به همراه برنامه‌ریزی دقیق و منظم و همچنین انتخاب تیم داوری را می‌توان از نقاط قوت جام فوتسال چارگون دانست.
وی با ابراز امیدواری نسبت به ادامه برگزاری این جام خاطرنشان کرد: دوره بعد این مسابقات را می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر و تعداد تیم‌های بیشتر برگزار کرد.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52 − 42 =