معماری
نقش مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت چارگون
نقش مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت چارگون

برگزاری جام فوتسال، ایفای نقش مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت چارگون بود

کاپیتان تیم فوتسال چارگون عنوان کرد:
برگزاری جام فوتسال، ایفای نقش مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت چارگون بود

 

کاپیتان تیم فوتسال چارگون گفت: برگزاری مسابقات فوتسال، ایده‌ای جمعی از سوی کارکنان با هدف ایفای نقش مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت چارگون بود.
پژمان داودی در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت چارگون با اشاره به تشکیل تیم فوتسال شرکت برای حضور در جام انفورماتیک تاکید کرد: برگزار این جام انگیزه‌ای شد تا تلاش کنیم تیم فوتسال شرکت را حفظ کنیم و با انجام تمرینات مداوم و برنامه‌ریزی خود را برای حضور در مسابقات مختلف آماده نگه داریم .
وی با اشاره به حضور تیم فوتسال چارگون در جام انفورماتیک، فولمن و جام سفیر تصریح کرد: در جام فولمن توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و در جام سفیر هم در مرحله حذفی مقابل بانک آینده بازی خوبی را ارائه کردیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
وی درباره برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون نیز گفت: با وجودیکه ما میزبان مسابقات محسوب می‌شدیم اما تلاش کردیم با توجه به زمان محدود و تمرینات اندکی که داشتیم، تیمی خوب و پر نشاط را تشکیل بدهیم که در شکل‌گیری فضای رقابتی،‌ نقش پررنگی را ایفا کند که خوشبختانه به این هدفمان هم رسیدیم و بازی‌های قابل قبولی را مقابل حریفانمان نمایش دادیم.
کاپیتان تیم فوتسال چارگون با تقدیر از همه دست‌اندرکاران تیم چارگون یادآورشد: جا دارد ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ آقای رحمانی مدیرعامل و آقای طبری رییس هیات مدیره چارگون برای برگزاری این مسابقات از دوستان و همکاران خوبم مهدی راد، مسعود عنوانی، بهنام ولی‌پور، محمد اقدم، سعید موسی‌زاده، محسن مقدم، علیرضا یادگاری، نیما ابراهیم زاده، سپهر غفاری، مهدی زرجویی ، علی شاطری، محمدامین مالکی، محمدحسین برزگر و محمدمهدی زارعی تقدیر کنم چراکه ماحصل برگزاری مسابقات فوتسال چارگون نتیجه همدلی و زحمت فراوان این دوستان در چارگون بود.
داودی تاکید کرد: مطمئنم برگزاری این مسابقات هم برای کارکنان شرکت چارگون و هم برای مشتریان تجربه‌ای مفید و هیجان‌انگیز بود که تاثیر بسزایی در تعاملات و ارتباطات دو طرف خواهد داشت.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =