معماری
روایت تجربیات موفق سازمان‌های مشتری از قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه
روایت تجربیات موفق سازمان‌های مشتری از قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه

کارگاه روایت تجربیات موفق سازمان‌های مشتری از قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه

نمایندگان سازمان‌های بهره‌بردار نسل جدید BPMS دیدگاه در کسب و کارهای مختلف از ارزش‌افزوده‌های این محصول در مکانیزاسیون فرآیندهای سازمانی خود می‌گویند.

به گزارش روابط عمومی چارگون «کارگاه معرفی قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه با روایت تجربیات موفق سازمان‌های مشتری» به میزبانی محسن سیف محمدی‌– کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها و همراهی سمانه علی‌پور- کارشناس استقرار در سالن شماره ۸ طبقه منفی۱ مرکز همایش‌های برج میلاد دایر می‌شود.
در این کارگاه آموزشی، دکتر رضائی-مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت آسفالت طوس درباره تجربیات مکانیزاسیون فرآیندهای عمومی این شرکت و مهندس احمدی-مدیر فناوری اطلاعات سازمان سمت از تجربیات بکارگیری نرم‌افزار BPMS در فرآیندهای حوزه نشر، سخنرانی می‌کنند.
در ادامه کارگاه نیز کارشناسان چارگون به معرفی کارکردهای نرم‌افزار BPMS دیدگاه در مکانیزاسیون فرآیندهای Artwork وfiling در شرکت‌های دارویی و صنایع وابسته آن، خواهند پرداخت.
محسن سیف محمدی‌– کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها درباره این کارگاه که صبح روز هفتم دیماه در نهمین گردهمایی سالانه چارگون برپا می‌شود،‌ می‌گوید:
راه‌اندازی سیستم  BPMS در سازمان همیشه نگرانی‌ها و چالش‌هایی درباره اثربخشی مثبت آن را به همراه دارد. ما تلاش می‌کنیم تادر این کارگاه آموزشی با بیان تجربیات سازمان‌های بهره‌بردار هم به چالش‌ها و سئوالات احتمالی مشتریان و هم به چکونگی اثر گذاری موثر سیستم BPMS در رفع این چالش‌ها بپردازیم.
پیاده‌سازی فرآیندهای عمومی سازمان‌ها توسط BPMS دیدگاه و ارتباط و یکپارچگی آن با سایر نرم‌افزارها و راهکارها، موضوعی است که مطمئنا برای نمایندگان سازمان‌های مشتری چارگون جذاب خواهد بود؛ چراکه وقتی در حوزه فرآیندها از یک سازمان یکپارچه صحبت می‌کنیم یعنی از بده و بستان اطلاعات به انواع سیستم‌های عمومی و تخصصی حرف می‌زنیم. ارتباط سیستم برنامه‌ریزی تولید با سیستم‌های حوزه لجستیک و ارتباط نرم‌افزار آموزش دانشگا‌ه با نرم‌افزاره‌های حوزه منابع انسانی  و معرفی کارتابل نسل جدید BPMS و مزیت‌های آن برای کاربران نهایی از جمله موضوعاتی‌ست که در کارگاه آموزشی درباره آنها سخن خواهیم گفت.

درخواست دموی نرم‌افزار BPMS دیدگاه

درخواست دمو نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 68 = 69