معماری

فعالیت‌های فوق‌برنامه چارگون، بهانه‌ای برای خلق خاطرات خوب

دومین مسابقات پینت‌بال جام چارگون
دومین مسابقات پینت‌بال جام چارگون

برگزاری فعالیت‌هایی خارج از محیط کار چارگون و توجه برای ایجاد خاطرات شاد و به یادماندنی میان همکاران، از سیاست‌های شرکت چارگون است. رویدادهایی مانند برگزاری اردو و کمپ‌های طبیعت‌گردی، مسابقات ورزشی، برپایی جشن‌های پایان سال و… باعث پدید آمدن یکدلی بیشتر میان همکاران شده است و به همین خاطر، همکارانِ ما همانند اعضای یک‌ خانواده در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنند و همبستگی درون چارگون را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

چند روز پیش با همکارانمان، برای دومین سال متوالی، مسابقات پینت‌بال جام چارگون را برگزار کردیم. این مسابقات با همراهی انجمن رسمی پینت‌بال در مجتمع فرهنگی ورزشی جماران برگزار شد.

دومین دوره مسابقات پینت‌بال جام چارگون، در یک روز بارانی و در محیطی شاد برگزار شد و بازیکنان روزی به یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده و همکاران خود تجربه کردند. حمایت انجمن رسمی پینت‌بال، حضور داوران رسمی، فضای رقابتی جدی و جالب توجه‌ میان تیم‌ها و همچنین برگزاری مسابقات به سبک Skirmish Paintball (نوعی از پینت‌بال که در زمین‌هایی جنگلی و ناهموار انجام می‌شود) هم به جذابیت مسابقات افزوده بود.

از دیگر نکات برجسته برگزاری این رقابت‌ها را می‌توان حضور مدیران، کارشناسان و دیگر کارکنان واحدهای مختلف شرکت در کنار یکدیگر و تلاش آنها برای دستیابی به یک هدف مشترک برشمرد. به عبارتی دیگر تقویت روحیه کارتیمی و افزایش دوستی و شناخت میان همکاران دستاورد اصلی برگزاری این رقابت‌ها بوده است.

این‌گونه گردهمایی‌ها و خاطراتِ خارج از قاب و روال عادی شغلی، در چارگون بسیار است. فعالیت‌هایی گروهی و جمعی از قبیل سفرهای یک‌روزه، شرکت در فعالیت‌های خیریه، شرکت در مسابقات ورزشی و بسیاری دیگر.

به عنوان مثال، جمعی از همکاران علاقه‌مند به هنر عکاسی، چندی پیش گروه عکاسی کوچکی تشکیل دادند تا تجربیاتشان در زمینه این هنر زیبا را به اشتراک بگذارند. اعضای این گروه، در اوایل پاییز در سفری یک‌ روزه، سری به کویر مرنجاب زدند و تصاویر زیبایی از طبیعت بکر کویر و جذابیت‌هایش ثبت نمودند. این عکس‌ها به زودی در نمایشگاهی به نفع همگام (گروه خیریه شرکت چارگون) برای نمایش و فروش عرضه خواهد شد.

با توجه به ازدیاد فعالیت‌های فوق‌برنامه همکاران چارگون، شرح و بسط رخداد‌های گذشته، در این پست به نظر ناممکن می‌آید. به همین دلیل، از این به بعد با برگزاری هر رویداد، با انتشار شرح تصاویر مربوط به آن، به بازتاب فعالیت‌ها خواهیم پرداخت.

حال و هوای پرداخت به امور خیریه نیز با شکل‌گیری و روند رو به رشد «همگام» هر روز بیشتر از قبل در میان همکاران چارگون نهادینه می‌شود و به همین خاطر ذکر فعالیت‌های خیریه چارگون را در بلاگ رسمی خیریه چارگون «همگام» دنبال خواهیم نمود.

 

——————————————————————————————————————————————————————–

این مطلب در وبلاگ رسمی چارگون منتشر شده است. برای پیگیری مطالب می‌توانید مشترک خوراک این وبلاگ شوید.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99 − 97 =