معماری
شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر
شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر

راه‌اندازی موفق نسل جدید نرم‌افزار کارها در شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر

سرپرست استقرار اتوماسیون اداری چارگون از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز نسل جدید نرم‌افزار کارها در شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران خبرداد.

ابراهیم قلی‌پور در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر مشتری قدیمی چارگون است که از نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری وزیرساخت و دیدگاه همراه بهره می‌برد و از یک ماه پیش به جمع استفاده‌کنندگان نرم‌افزار کارها از مجموعه دیدگاه پیوسته است.

وی با بیان اینکه فرآیند عملیاتی‌سازی نرم‌افزار کارها همزمان با استقرار نرم‌افزار مکاتبات در دستور کار قرار گرفت، افزود: نرم‌افزار کارها ابزاری برای مدیریت تیم و پروژه است.

به گفته وی، نرم‌افزار کارها فرهنگ کاری سازمان را تغییر می‌هد و سطح تعاملات درون تیم‌ها را به طرز شگفت‌آوری بالا می‌برد و در نتیجه موجب ایجاد همگرایی بیشتر در اهداف پروژه‌ها می‌شود.

سرپرست استقرار اتوماسیون اداری چارگون تاکید کرد: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر، شرکتی در حال توسعه‌ است که بهره‌مندی از چنین ابزاری به صورت یکپارچه همراه با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه و به طور خاص نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری به او کمک ‌می‌کند تا طیف وسیعی از نیازهای خود را پوشش دهد و پروژه‌های تعریف شده را هرچه بهتر، مدیریت کند.

قلی‌پور تصریح کرد: تجربه کاربری استفاده از «کارها» در کنار نرم‌افزار مکاتبات برای کاربران شرکت سرمایه‌گذرای صنایع بهشهر جذاب و متفاوت بود.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

جعبه ابزار مدیران منابع انسانی در دوره دورکاری

تفکر استراتژیک و بهره‌گیری از ابزارهای مناسب توسط مدیران منابع انسانی به عملکردی بهینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 5