معماری
گفتنی‌های یک جام
گفتنی‌های یک جام

گفتنی‌های یک جام

استقبال مشتریان چارگون از برگزاری نخستین دور مسابقات فوتسال

نخستین جام فوتسال مشتریان چارگون با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده برگزار شد تا خاطره‌ای خوب و تجربه‌ای شگرف از ایجاد فضای صمیمی و غیر رسمی بین کارکنان شرکت و مشتریانش رقم بخورد.
به گزارش روابط عمومی چارگون، برنامه‌ریزی مسابقات فوتسال در روزهای پایانی سال 94 از جایگاه مسئولیت‌پذیری اجتماعی چارگون و تلاش برای ایفای نقشی پررنگ در این زمینه برآمد.
محمدمهدی زارعی، مسئول برگزاری این جام درباره این ایده و مراحل اجرایی شدن آن می‌گوید:” این جام فوتسال با هدف ایفای نقش بیشتر در راستای ایجاد فضای تعامل مشتریان با یکدیگر برگزار شد. قرار بود 32 تیم در این مسابقات شرکت کنند که در نهایت با 20 تیم جدول مسابقات بسته شد.”
ثبت‌نام از شرکت‌های متقاضی و ارسال آیین‌نامه برگزاری مسابقات برای آنها و در نهایت برنامه‌ریزی اجرای منظم و دقیق مسابقات، مرحله بعدی پس از تعیین شرکت‌کنندگان بوده است که به گفته زارعی، نتیجه‌ای قابل قبول را برای تیم طراحی و اجرای مسابقات به دنبال داشت.


به اعتقاد مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون، مهمترین دستاورد چارگون در این جام را می‌توان ایجاد تعاملی سازنده با مشتریان و کسب تجربه‌ای جدید در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانست.
زارعی همچنین به بازتاب‌های مثبت برگزاری این جام در بین مشتریان اشاره می‌کند و می‌گوید: “بسیاری از شرکت‌کنندگان در جام بعد از اتمام مسابقات اعلام کردند که مصمم‌اند که تیم خود را حفظ کنند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند؛ حتا بعضی از آنها تمایل پیدا کردند تا چنین جامی را در حوزه کاری خود برگزار کنند. آنها این دستاوردها را حاصل ابتکار چارگون در برگزاری این جام می‌دانستند.
در این مسابقات که از ۱۶ اردیبهشت تا ۷ خردادماه در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، تیم‌های مختلفی از سازمان‌های مشتری چارگون حضور یافتند. چند تیم هم به عنوان مهمان و برای گرم کردن تنور مسابقات دعوت شدند که از مهمترین آنها می‌توان به تیم فوتسال پرسپولیس تهران و تیم فوتسال سازمان نظام صنفی اشاره کرد.
زمانی برای همدلی
دور نخست جام فوتسال چارگون با برگزاری ۲۰ بازی برگزارشد؛ که در بازی افتتاحیه بین دو تیم چارگون و بهداشت کار، نتیجه ۲ بر صفر به نفع چارگون رقم خورد.
از جذابیت‌های این دور نخست مسابقات فوتسال چارگون می‌توان به گل زودهنگام تیم امینان شب به تیم خدمات انفورماتیک اشاره کرد که در ثانیه ۳بازی، بازیکن تیم امینان شب، توپ شروع را به سمت دروازه حریف زد که گل شد؛ البته این تیم برای حفظ بازی جوانمردانه یک گل به خودی زد تا بازی ۱-۱ در۱۰ ثانیه اول دنبال شود. از سوی دیگر در بازی تیم فوتسال پرسپولیس و تیم طلوع بی‌نام ونشان‌ها، پیشکسوتان پرسپولیس اعلام آمادگی کردند تا در یک مراسم نمادین پیراهن‌های ورزشی خود را به پاس اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه موسسه جمعیت طلوع بی‌نام و نشان‌ها به بازیکنان این تیم اهدا کنند.
دور آخر مرحله گروهی این مسابقات جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح با برگزاری ۱۰ بازی پیگیری شد تا ۱۵ تیم منتخب به مرحله حذفی راه پیدا کنند و در آخرین مرحله مقدماتی جام نیز با حذف پنج تیم، عملا مرحله نهایی مسابقات کلید خورد.


یک گام تا پایان
مسابقات جام فوتسال چارگون با تعیین قهرمان و تیم‌های دوم و سوم خاتمه یافت و تیم فوتسال نظام صنفی رایانه‌ای توانست عنوان قهرمانی مسابقات جام فوتسال چارگون را کسب کند.
در مسابقات نیمه نهایی که روز پنچ‌شنبه ششم خرداد از ساعت 19 بعد از ظهر آغاز شد، دو تیم پرسپولیس و پایگاه خبری فوتسال وهمچنین تیم‌های پخش آلپا و سازمان نظام صنفی به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدارها دو تیم پایگاه خبری فوتسال و تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فینالیست‌ و تیم‌های پخش آلپا و پرسپولیس برای بازی رده‌بندی، راهی مرحله پایانی شدند.
روز بهترین‌ها
روز پایانی مسابقات جام فوتسال چارگون، جمعه هفت خردادماه با بازی رده‌بندی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و پخش آلپا برگزار شد که نتیجه این بازی ۵ بر ۴ به نفع تیم فوتسال پرسپولیس تهران رقم خورد.
بازی نهایی برای تعیین تیم قهرمان نیز بین ۲ تیم نظام صنفی رایانه‌ای و پایگاه خبری فوتسال برگزار شد که در این دیدار حساس و زیبا تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای توانست با نتیجه ۴ بر ۳ رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.
به گزارش روابط عمومی چارگون در پایان این بازی جوایز تیم‌های اول تا سوم را آقایان فرزاد رحمانی- مدیر عامل چارگون، کامبیز مهاجر-رییس هیات فوتسال استان تهران و محمد مهدی زارعی- مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون اهدا کردند.
در این مراسم علاوه بر اهدای مدال، جام و جایزه نقدی به تیم‌های اول تا سوم جایزه بهترین بازیکن فنی به همراه لوح تقدیر به محمدرضا حیدریان، بازیکن سابق تیم ملی و تیم فوتسال پرسپولیس تهران اهدا شد.
جایزه تیم اخلاق به نمایندگی از تیم پخش آلپا به جناب آقای فرشید اسعدی و جایزه بهترین سرپرست تیم به جناب آقای پوریا بهزاد افشار سرپرست تیم فوتسال پوشش گستر قشم تعلق گرفت. همچنین جایزه بهترین تماشاگر نیز به جناب آقای سهند اسعدی تماشاگر ۱۰ ساله این مسابقات اهدا شد.
گفتنی است، تیم فوتسال پخش آلپا نیز به رسم یادبود هدایایی را به تیم‌های اول تا سوم و همچنین هیئت برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون اهدا کرد.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

92 − = 83