معماری
مزیت اتوماسیون اداری وب و موبایل چارگون
مزیت اتوماسیون اداری وب و موبایل چارگون

مزیت اتوماسیون اداری وب و موبایل چارگون

سیستم اتوماسیون اداری وب و موبایل در سازمان‌های امروزی یک ضرورت مهم است و ترند کسب‌وکار ارائه نرم‌افزار اتوماسیون اداری با شتاب به سمت موبایل بیس شدن در حرکت است.

در سال‌هایی که ارائه انواع نرم‌افزارهای سازمانی از حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری شروع شد، در ابتدا نرم‌افزارها به صورت اپلیکیشن‌های ویندوز ارائه می‌شد، تا اینکه به دوران اتوماسیون تحت وب رسید و پس از آن با همه گیر شدن استفاده از تلفن ‌های هوشمند، نسل جدید اتوماسیون اداری موبایل در بازار نرم‌افزارهای سازمانی جایگاه ویژه‌ای یافت.

طبق آماری که از طرف موسسه پژوهشی comScore ارائه شده است در فاصله سال‌های 2013 تا 2017 آمار زمانی که کاربران محتوای دیجیتال روی بستر تلفن های هوشمند صرف می‌کنند، 99 درصد افزایش داشته است و آمار استفاده از تبلت 26 درصد رشد داشته، درحالی‌که زمان صرف شده روی نرم‌افزارهای دسک‌تاپ 8 درصد کاهش داشته است. این نشان می‌دهد، اتوماسیون موبایل یک ترند جدی در فضای تولید نرم‌افزار است و غفلت از آن ضررهای جبران ناپذیری در آینده نزدیک برای فعالان این حوزه از فناوری اطلاعات ایجاد می‌کند.

ارائه نرم‌افزار اداری و سازمانی بر روی بستر موبایل، با اینکه در اولین قدم به دلیل اقبال کاربران به ابزارهای همراه و گسترش بستر اینترنت موبایل در نفس خود اقدام باارزشی در راستای همراهی با نیاز‌های کاربران ادارات و شرکت‌هاست، اما ساختار طراحی این نرم‌افزارها نیز باید با سلیقه و دانش کاربران امروزی که به شدت تحت تاثیر شبکه های اجتماعی هستند هماهنگ شد. باز طبق آمار موسسه پژوهشی comScore زمانی که کاربران اپ‌های موبایل صرف می‌کنند بیش از همه در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هاست.

در میان نرم‌افزار سازمانی نسل موبایل، اتوماسیون اداری چارگون، با توجه به موقع به فرهنگ و سلیقه جدیدی که در دنیای سیطره پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران شکل گرفته، سعی کرده که نسل جدید نرم افزار جلسات و نرم افزار کارها را در مجموعه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه طبقه‌بندی می شوند را بر اساس بنیان گفتمان و تعامل لحظه ای کاربران طی کند. در طراحی این محصولات بخش فضای گفتگو (discussion board) اضافه شده است که کاربران درباره مباحثی که درباره جلسات و فعالیت‌های رسمی کاری پیش می‌آید مانند امکانات پیام رسان‌ها ، قادر به گفتگو باهم باشند و همچنین بتوانند مستندات و فایل های مورد نیاز را با هم به اشتراک بگذارند.

تشکیل تیم‌های کاری از طریق نرم‌افزارکارها بدلیل یکپارچگی با دیگر نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه به‌سادگی براساس ساختار سازمانی انجام می‌شود. بدین نحو ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بررسی روند پیشرفت کارها در ابعاد گسترده‌تری قابل کنترل و مدیریت خواهد بود. نسل جدید نرم‌افزار کارها سبک نوینی برای مدیریت فعالیت‌های سازمان ایجاد می‌کند و علاوه بر وارد نمودن مفاهیم بنیادی مدیریت پروژه، تعاملاتی الهام گرفته از شبکه‌های اجتماعی با رویکرد سازمانی را به ارمغان می‌آورد.

فضای گفتگو در نرم‌افزار جلسات اتوماسیون اداری چارگون

نرم‌افزار جلسات اتوماسیون اداری چارگون امکانات متنوعی جهت انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی تبادل نظر اولیه درباره موضوع جلسه و انتقال مستندات مرتبط از طریق گفتگو بین افراد قابل انجام است. این تعاملات قبلی گاهی منجر به حل مسئله و عدم تشکیل جلسه و نهایتا صرفه‌جویی زمان و هزینه در سازمان خواهد شد.

قابلیت‌هایی چون نمایش پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در زمان جلسه و برقراری ارتباط با سرویس گوگل مپ جهت نمایش محل جلسه مزیت‌های بیشتری برای این نرم‌ا‌فزار ایجاد کرده است.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 66 = 67