معماری
تئوری تو در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون
تئوری تو در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون

برگزاری کارگاه آموزشی« Theory U» در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون

کارگاه آموزشی با عنوان« Theory U» برای افزایش سطح دانش و توانمندی مدیران منابع انسانی و مدیران اجرایی سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه در بخش جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون برپا خواهد شد.

امیر مهرانی- مدرس این کارگاه آموزشی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی در این کارگاه آموزشی پاسخ به این سئوال است که چگونه با افزایش همراهی، تغییرات پایدار سازمانی ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: تا چند سال پیش وقتی مبحث استراتژی سازمانی مطرح می‌شد، همه درباره‌ برنامه‌های ۵ تا 10 ساله صحبت می‌کردند؛ اما حالا سرعت تغییرات بازار و شرایط اقتصادی به‌میزانی رسیده که مدیران ممکن است مجبور شوند در بازه‌های کوتاهی تصمیمات خود را بازنگری کنند و مسیر تازه‌ای برای پیشرفت اتخاذ کنند.
وی اضافه کرد: با تغییر رویکردها، استراتژی‌ها و شرایط، نیروی انسانی تحت تاثیر تغییرات مداوم قرار می‌گیرد و باید خودش را با موقعیت تازه وفق بدهد. ممکن است حتی در مواقعی تغییرات بیرونی باعث شکل‌گیری تغییرات درون سازمانی می‌شود. این تغییرات را می‌توان در حوزه‌های مختلف از ورود سیستم نرم‌افزاری تازه و تغییر یک یا چند فرآیند تا شکل‌گیری ساختارهای تازه و تغییر در نوع خدمت و محصول مشاهده کرد.
به گفته وی، هریک از این تغییرات منجر به شکل‌گیری اتفاق‌های تازه در سازمان‌ها می‌شود و نوساناتی را به دنبال خواهند داشت.
وی تاکید کرد: چگونگی بهره‌برداری از تغییرات ناگهانی و حرکت از تصمیم‌های فردی به سمت تصمیم‌های مبتنی بر نفع جمعی، مبنای تئوریک کارگاه آموزشی «Theory U» خواهد بود که تلاش می‌کند تا چگونگی افزایش سطح درک و همدلی را برای حل مسائل، ارتقای کیفیت تعاملات برای حل مسائل و همچنین بررسی پروژه‌های انجام شده در شرکت‌های ایرانی را به علاقمندان در این کارگاه آموزشی، ارائه کند.
مهرانی یادآورشد: تلاش می‌کنیم تا در این کارگاه با تشریح و تحلیل تئوری‌های نوین حوزه تغییرات سازمانی و بررسی موارد مطالعاتی واقعی از شرکت‌های ایرانی به رویکردی برای همراه کردن افراد در ایجاد تغییرات، دست پیدا کنیم و این مفاهیم و یافته‌ها را در بهترین قالب و شکل به مدیران سازمان‌های مشتری چارگون منتقل کنیم.
به گزارش روابط عمومی چارگون، امیر مهرانی- مدرس کارگاه آموزشی «Theory U» در هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در حال حاضر با عناوینی چون مدیرعامل موسسه همرو، مربی اجرایی و همچنین نماینده و مشاور Corporation for Positive Change در خاورمیانه، فعالیت می‌کند.
گفتنی است؛ هشتمین گردهمایی سالانه چارگون روز هشتم دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

KPI چیست؟

KPI مخفف عبارت Key Performance Indictor است و به معنای شاخص کلیدی عملکرد است. استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90 − = 82