معماری

نگاهی به فعالیت‌ها و محورهای آموزشی مرکز مشاوره و آموزش چارگون

بررسی‌ها نشان داده‌اند که آموزش کارکنان منجر به حفظ، تداوم و بقای سازمان‌ها می‌شوند به همین دلیل است که نیازسنجی آموزشی و ایجاد زمینه آموزش کارکنان یکی از استراتژی‌های اصلی مدیریت منابع انسانی در سازمان‌هاست.

مسلما هدف هر فعالیت آموزشی، تغییر در رفتار عملی افراد است؛ چراکه این تغییر منجر به بهبود مهارت‌ها و افزایش سطح دانش آنها می‌شود. برنامه‌های آموزشی کارکنان در یک سازمان می‌تواند نیازهای علمی و مهارتی نیروی انسانی متخصص در آینده را رفع کنند و تضمینی برای حل مشکلات کارکنان و سازمان باشند.
مرکز مشاوره و آموزش شرکت چارگون با هدف ارتقای سطح دانش علمی و تجربه عملی کارشناسان و پیشبرد اهداف سازمانی بعد از بستن قرداد پشتیبانی و اتمام فاز استقرار نرم‌افزارها به برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیازهای سازمان مشتری، اقدام می‌کند.

مهمترین محورها و برنامه‌های عملی  مرکز آموزش و مشاوره چارگون

•طراحی و تدوین تقویم آموزشی سالانه
تقویم آموزشی دوره‌های آموزشی دیدگاه در ابتدای هر سال اعلام تاریخ و موضوع دوره‌های آموزشی علاوه بر ارسال از طریق ایمیل به رابطین محترم سازمان‌های مشتری از طریق صفحه آموزش در سایت رسمی چارگون به آدرس نیز در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.
•برگزاری دوره‌های آموزشی ماهیانه
مرکز آموزش و مشاروه چارگون پس از ثبت‌نام سازمان‌های مشتری در پرتال شرکت به آدرس زمانبندی دوره‌های آموزشی را برای رابطین محترم ارسال می‌کند. لازم به ذکر است کلاس‌ها در صورت داشتن قرارداد پشتیبانی به صورت رایگان برگزار شده و به افراد شرکت‌کننده گواهینامه اعطا خواهد شد.
•برپایی دوره‌های آموزشی در محل سازمانهای مشتری
مرکز آموزش و مشاروه چارگون بر اساس اعلام نیاز سازمان‌ها مشتری و همچنین مفاد ذکر شده در قرارداد، امکان برگزاری کلاسهای آموزشی کارکنان در محل سازمان را داراست. برگزاری این دوره‌های آموزشی برای سازمان‌های بزرگ و دارای زیر مجموعه‌های متعدد نیز امکان‌پذیر است؛ ضمن اینکه برگزاری این دوره‌ها در صورت داشتن قرارداد پشتیبانی، رایگان خواهند بود.
•آموزش نرم‌افزارهای خاص‌منظوره
کلاس‌های آموزشی برای نرم‌افزارهای خاص منظوره مانند BPMS یا نرم‌افزارهای مالی و برگزاری دوره‌های ویژه عملیاتی پایان سال مانند انبارگردانی یا تعریف اندیکاتور در سال جدید و… از جمله این دوره‌ها هستند.
•آموزش‌های فنی، ویژه مشتریان جدید
این دوره‌ها مختص مشتریانی‌‌ست که حدود 6 ماه از تاریخ نصب نرم‌افزارهایشان سپری شده است.
•برگزاری آزمون‌های آنلاین
در برخی از حوز‌ه‌های آموزشی امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین وجود دارند که این امکان با درخواست سازمان مشتری واعطای کاربری به افراد اجرا و منجر به دریافت گواهینامه خواهد شد.
•امکان مشاهده آرشیو اطلاعات دوره‌های آموزشی
هر سازمان مشتری در پورتال مشتریان شرکت چارگون امکان بازبینی و دسترسی به آرشیو اطلاعات دوره‌های برگزار شده شامل نفر- ساعت دوره‌های آموزشی و افراد شرکت‌کننده، محل برگزاری و … را همراه با گزارشهای کاربردی، داراست؛ ضمن اینکه امکان مشاهده فیلمها و مستندات آموزشی نیز در اختیار رابطین محترم قرار خواهد گرفت.

•برپایی کارگاه‌های آموزشی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
هدف چارگون از برگزاری چنین کارگاه‌هایی که ارتباطی با حوزه نرم‌افزار و حوزه کاری آن ندارند را می‌توان فرهنگ‌سازی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به پیشرفت کسب و کار ایرانی و افزایش مهارت‌های فردی و مدیریتی در کنار ارائه ابزارهای سازمانی دانست. ما معتقدیم سهم قابل توجهی از موفقیت کشور در صنعت نرم‌افزار کشور، تحت تاثیر حمایت و همراهی مدیران و متخصصین حوزه IT در سازمان‌های مشتری است.

درخواست دموی نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68 − = 66