معماری

چهار مزیت راهکار سینک سرور جهت استقرار اتوماسیون اداری در سازمان‌های غیرمتمرکز

سازمان‌های غیرمتمرکز به علت گستردگی جغرافیایی و محدودیت‌های زیرساختی و استفاده از یک بستر ارتباطی واحد، در بهره گیری از سرور متمرکز مشکلات زیادی دارند. لذا استقرار سیستم اتوماسیون اداری در این سازمان‌ها یک چالش مهم به حساب می‌آید.

در این شرایط شرکت چارگون استفاده از سرورهای غیرمتمرکز و سرویس سینک سرور برای حفظ یکپارچگی در عملکرد اتوماسیون اداری سازمان‌ها را پیشنهاد می‌کند. در این راهکار، علیرغم نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی چرخه حیات محتوای سیستم اتوماسیون اداری نیز حفظ می‌شود.

برخی مزایای این راهکار به شرح زیر است:

یک: یکسان‌سازی ساختار سازمانی در اولین زمان ارتباط سرورها

یکی از قابلیت‌های مهم سرویس سینک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، یکسان‌سازی ساختار سازمانی در اولین زمان ارتباط سرورها با یکدیگر است. در این حالت تغییرات مختلف در نمودار سازمانی و منابع انسانی هر بخش از سازمان، پس از اتصال سرورها با یکدیگر به کلیه سرورها، منتقل می‌شود. همچنین انتقال کلیه اطلاعات و مستندات کاربران پس از انتقال جغرافیایی از دیگر قابلیت‌های این سیستم است.

دو: امنیت بالای اطلاعاتی

سینک سرور با رمزگذاری بسته‌های اطلاعاتی در حال تبادل، امکان شنود را از بین می‌برد.

سه: عدم وابستگی این سرویس به نوع خاصی از بستر ارتباطی

برای پیاده‌سازی این راهکار نه تنها سرورهای مختلف سازمان می‌توانند با اینترنت، اینترانت ملی، MPLS و یا Direct Network به هم متصل باشند بلکه ممکن است از یک بستر ارتباطی ترکیبی استفاده نمایند.

چهار: مانیتورینگ سرورها و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر

مانیتورنیگ سرورهای مختلف به طور یکپارچه و از طریق خود نرم‌افزار سینک در هر لحظه، به راهبر سیستم این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع و سطح دسترسی،‌ وضعیت ارتباطی سرورها را  در واسط کاربری گرافیکی مشاهده و تواتر سینک اطلاعات را مدیریت نماید.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

2 دیدگاه

  1. باسلام خواهشمنداست نام سرور پیشنیاز دیدگاه همراه وچگونگی استفاده را برایم ارسال کنید باتشکر

  2. امکان ارائه اطلاعات برتر که رشته ی خوبی از نتایج را به گونه ای مثبت و متمرکز در بر گیرد لازم و قابل اجراست تا روش های ایده ال و نتیجه بخش را بهمراه داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 69 = 74