معماری
تبیین نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار همزمان با گردهمایی سالانه چارگون
تبیین نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار همزمان با گردهمایی سالانه چارگون

تبیین نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار همزمان با گردهمایی سالانه چارگون

کارگاه آموزشی« نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار» با سرفصل‌های آموزشی متنوع همزمان با هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون برگزار می‌شود.

اغلب موسسات معمولا فرآیندها را به وظایف تقسیم می کنند، افراد متخصص را برمبنای تخصصی که دارند در وظایف مختلف قرار می‌دهند و یک سلسله مراتب سازمانی را براساس سطح تخصص آنها آرایش می‌دهند. هرچه شرکت بزرگتر باشد، کارها تخصصی‌تر و مراحل آن پیچیده‌تر خواهدشد؛ به همین علت، وظایف، بیشتر و بیشتر تقسیم می‌شوند. این گرایش سبب پیچیده‌ترشدن کل فرآیند تولید و تحویل کالا یا خدمات، افزایش کارکنان در سطوح میانی سازمان و فاصله بیشتر بین مدیریت عالی با کارکنان اجرایی شده است. با بکارگیری فناوری، سازمانها کم‌کم به سمت مجازی شدن پیش  رفته‌اند.  استفاده از فناوری اطلاعات صرفه جویی در هزینه، اجتناب از خطاهای انسانی، بهبود بخشیدن کارآیی و اثربخشی سازمانی را برای آنها به همراه داشته است.

با روشد روزافزون فناوری و ابزارهای آن در سالهای اخیر، یکی از غالب‌ترین نگرش‌ها به ایجاد تغییرات در کسب و کار سازمان‌ها، فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار بوده است که اساسا ایجاد تغییرات در فرایندهای کسب و کار را مورد توجه قرار می‌دهد. شرکت چارگون تلاش می‌کند تا با ارائه آخرین اطلاعات و گزارش‌ها از مدیریت فرآیندها سازمان‌های مشتری خود را در بکارگیری از ابزارهای و راهکارهای مختلف و پیشرفته این حوزه، همراهی کند.

برگزار کارگاه آموزشی «نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار» در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به این مفاهیم در محورهای مختلف طراحی و اجرا می‌شود. سرفصل‌های آموزشی این کارگاه را عناوین زیر تشکیل می‌دهند:

  • گستردگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در جهان
  • آشنایی با نمایندگان ABPMP در جهان
  • اهمیت مدیریت فرآیندهای کسب و کار
  • روند بهره‌گیری از مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و جهان
  • آینده مدیریت فرآیندهای کسب و کار در جهان
  • جایگاه فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار
  • رویکرد داخلی و بین‌المللی در بهره‌گیری از فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار

مدرس این کارگاه آموزشی در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، دکتر مهرداد کرمانی خواهد بود. او ریاست نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و مدیریت پروژه اولین جایزه ملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدیریت فرآیندهای کسب و کار در صنایع مختلف را در کارنامه خود دارد. دکتر مهرداد کرمانی مدی عامل شرکت مشاوره مدیریتی بهفا وعضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است.

گفتنی است؛ هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون روز دوم دیماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

 

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =