معماری
فرصت بازارسازی استارتاپ_ها در گردهمایی سالانه چارگون
فرصت بازارسازی استارتاپ_ها در گردهمایی سالانه چارگون

فرصت بازارسازی استارتاپ‌ها در گردهمایی سالانه چارگون

مدیر آلترابو معتقد است: گردهمایی سالانه چارگون برای استارتاپ‌ها فرصتی مناسب بازار سازی و افزایش تعاملات با سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی است.
مجتبی سجودی در گفت و گو با روابط عمومی
چارگون تاکید کرد: گردهمایی سالانه چارگون ظرفیت‌های بالقوه زیادی برای استفاده دارد كه با مشاركت دادن استارآپ‌ها در این گردهمایی بخشی از این ظرفیت‌های بالقوه، قطعا بالفعل خواهند شد.
وی اضافه کرد: از طرف دیگر ابتكار چارگون در مشارکت دادن استارتآ‌پ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه‌اش، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار استارآپ‌هایی كه در حوزه خدمات سازمانی و شركتی فعال هستند، قرار می‌دهد كه با كمترین هزینه به بخش قابل توجهی از بازار هدفشان دسترسی پیدا کنند.
سجودی یادآورشد: بخش قابل توجهی از فعالیت آلترابو در حوزه ارائه خدمات آنلاین سفر برای ماموریت‌های سازمانی و سیستم‌های رفاهی پرسنلی است كه با شركت در همایش چارگون می‌توانیم با كمترین هزینه این خدمات را به طور مستقیم به سازمان‌ها معرفی كنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: دست‌اندکاران آلترابو بتوانند از فرصت به وجود امده در گردهمایی سالانه شرکت چارگون بیشترین بهره‌ را برای ساختن یک بازار گسترده، ایجاد کنند.
گفتنی است؛ در نمایشگاه جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون ، استارت‌آپ‌ توانیتو و شرکت‌های توسعه فناوری‌های سفر(علی بابا)، حامی‌سان، نت‌برگ، چیلیوری، سرمیز، بیمه بازار، تجارت الکترونیک بهار، مامان‌پز و اتاقک، محصولات، خدمات و توانمندی‌هایشان را به مدعوین این گردهمایی ارائه می‌کنند. هدف چارگون از برگزاری این نمایشگاه فراهم کردن بستر آشنایی و ارتباط سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه با پتانسیل‌های کسب‌وکارهای موفق اینترنتی است. این اقدام به منظور افزایش اطلاعات نمایندگان سازمان‌های کاربر دیدگاه از پیشرفت‌های فناورانه در حوزه خدمات اینترنتی، همکاری‌های مشترک و ارائه ارزش افزوده بیشتر به آنها و از همه مهمتر، آشنایی تصمیم‌گیران و مدیران برنامه‌ریز با فضای رو به رشد آی‌تی در کشور، طراحی و اجرا می‌شود.
هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور نمایندگان، مدیران و کارشناسان سازمان‌های بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه روز 8 دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

KPI چیست؟

KPI مخفف عبارت Key Performance Indictor است و به معنای شاخص کلیدی عملکرد است. استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 65 = 74