معماری
گفت‌و‌گوی چالشی فعالان فناوری درباره راهکارهای سازمانی
گفت‌و‌گوی چالشی فعالان فناوری درباره راهکارهای سازمانی

بازگویی «داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی» در گفت‌و‌گوی چالشی فعالان فناوری

کارشناسان و فعالان فناوری اطلاعات در گردهمایی سالانه چارگون با محور «داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی» از چالش‌ها و اثرگذاری‌های موفق این محصولات در کسب و کارهای ایرانی می‌گویند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌ها، کاهش خستگی نیروی کار، ایجاد محیط کار مناسب، ارتقای مهارت‌های شغلی کارکنان و مدیریت، اصلاح روش‌های انجام کار و افزایش راندمان و بهره‌وری از جمله مزیت‌های پیاده‌سازی راهکارهای سازمانی در حوزه‌های مختلف سازمان‌هاست.
شرکت چارگون به دلیل اهمیت اثرگذاری محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در کسب و کارهای مختلف در ادامه مراسم اصلی نهمین گردهمایی سالانه خود، نشستی تخصصی با عنوان «داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی»» را تدارک دیده است.
در این پنل تخصصی 5 کارشناس و متخصص فناوری با سوابق حرفه‌ای متفاوت درباره کارکردهای نرم‌افزارهای سازمانی،‌ تحول آفرینی، چالش‌ها و اثر‌گذاری‌های موفق آنها بحث و تبادل نظر می‌‌کنند.
این پنل تخصصی را آرش برهمند – سردبیر ماهنامه پیوست اداره خواهد کرد. او کارشناس عمران و کارشناس ارشد کسب و کارهای کوچک است و دبیری هفته عصر ارتباط، روزنامه‌نگاری در روزنامه‌های شرق، همشهری و فرهنگ آشتی و مدیریت اجرایی الکام استارز را در سوابق کاری خود دارد.
مهندس سید حامد وزیری هامانه- قائم مقام مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت از حاضرین این نشست تخصصی است. وی لیسانس مكانیك سیالات و فوق لیسانس MBA بازاریابی است و در حوزه‌های بازاریابی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات فعالیت حرفه‌ای دارد.
مهندس مرضیه پنبه‌‌ئیان-عضو هیات مدیره شرکت سکه (شرکت فناوری پست بانک) نیز در این نشست از تجربیات خود در حوزه کاربری راهکارهای سازمانی می‌گوید. او کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است و مدیریت فناوری اطلاعات و معاون مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات بانک صنعت و معدن را در کارنامه خود دارد. عضویت در هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت ملی انفورماتیک نیز از سوابق حرفه‌ای او هستند.
دکتر فرشاد خون جوش- مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز نیز از دیگر مدعوین نشست تخصصی فعالان فناوری اطلاعات در گردهمایی چارگون است. او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه ویکتوریا کاناداست و ریاست اتاق فکر کمیسیون هوشمند‌سازی شورای اسلامی شهر شیراز، عضویت در کمیته دولت الکترونیک و اتاق بازرگانی استان فارس را در سوابق کاری خود دارد.
مهندس رضا سرخوش- عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات کیسون (کیتکو) نیز در این نشست از تجربیات این شرکت در حوزه مکانیزاسیون اداری خواهد گفت. او کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران است. مدیریت فناوری اطلاعات کیسون، مدیر پروژه سیستم‌های سازمانی، ممیز ارشد جایزه ملی تحول دیجیتال و مشاوره، تحقیق و تدریس سیستم‌های سازمانی از سوابق کاری اوست.
شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون نیز در این نشست تخصصی به بیان چالش‌های کاربری نرم‌افزارهای سازمانی از منظر تولید‌کنندگان این محصولات، خواهد پرداخت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک و موسس شرکت چارگون است و ریاست کمسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

67 − 62 =