معماری

تشریح تاثیر نرم‌افزارهای دیدگاه در تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی

نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور با حضور در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون از پیامدهای بکارگیری نرم‌افزارهای دیدگاه در بهره‌وری ساختاری و تحقق اهداف سازمانی گفتند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مهندس ثریا جلالی- معاون توسعه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس مهرناز مهرپویا- مسئول اتوماسیون اداری سازمان امورمالیاتی، در این نمایشگاه که دوم دیماه در برج میلاد برگزار شد مزیت‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه را برای مخاطبان غرفه خود، تشریح کردند.
مهندس جلالی افزایش بهره‌وری و اثربخشی دانش متخصصان و دستیابی بیشتر و سریعتر به اطلاعات را از دستاوردهای سازمان امورمالیاتی کشور در زمینه بکارگیری فناوری و نرم‌افزارهای سازمانی دانست.
او خاطرنشان کرد: سازمان امورمالیاتی با استقرار نرم‌افزارهای سازمانی و اتوماسیون اداری دیدگاه، توانسته است به بهره‌وری سازمانی پیش‌بینی شده در استراتژی‌ها و اهداف خود، دست پیدا کند‌.
به گفته وی، از مهمترین پیامدهای تحقق فناوری اطلاعات و ابزارهای آن در سازمان امور مالیاتی می‌توان به تجزیه، تحلیل و تبادل سریع و آسان اطلاعات، توسعه نیروی انسانی از طریق صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت انجام امور سازمانی، افزایش نوآوری و حذف فرآیندهای ناکارآمد‌ اشاره کرد.
بنابراین گزارش، سازمان امور مالیاتی کشور از مشتریان بزرگ چارگون است که کاربران آن در ستاد مرکزی، اداره‌کل‌های استانی و شهرستانی از نرم‌افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری و زیرساخت دیدگاه بهره می‌برند.
مهندس مهرپویا- مسئول اتوماسیون اداری سازمان امورمالیاتی نیز در سخنانی تاکید کرد: تاکنون نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه، پایشگر و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون‌سازمانی و درون‌سازمانیSYNC ، link، ECE از مجموعه دیدگاه در سازمان و مراکز تابعه آن مورد استفاده کاربران سازمانی بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان امور مالیاتی در مجموع  کل کشور تعداد 30068 نفر پرسنل دارد که در ستاد مرکزی و 46 اداره‌کل و مرکز تابعه، فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: حذف کاغذ و هزینه‌های مربوط به پست مراسلات، دسترسی آسان به مکاتبات، آرشیو نامه‌ها و گزارش‌گیری راحت از آنها و همچنین افزایش امنیت مکاتبات را از پیامدهای بهره‌گیری از سیستم‌های نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان امورمالیاتی می‌دانیم.
به گفته وی، ‌سازمان امور مالیاتی برای تحقق کامل اهداف خود در حوزه فناوری اطلاعات با چالش‌های مختلفی از جمله هزینه‌ها و بودجه‌ها، مشکلات ارتباطی و زیرساختی، ‌ارتقای فرهنگ سازمانی و افزایش امنیت سیستم مواجه است که برای برطرف کردن هریک از آنها با برنامه‌ریزی مدون، گام برمی‌دارد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 + = 91