معماری
بازگویی«ارزش‌هایی که نسل 5 مجموعه نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌ها ایجاد می‌کند» در گردهمایی سالانه چارگون
بازگویی«ارزش‌هایی که نسل 5 مجموعه نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌ها ایجاد می‌کند» در گردهمایی سالانه چارگون

معرفی «ارزش‌هایی که نسل 5 نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌ها ایجاد می‌کند» در گردهمایی چارگون

کارگاه «ارزش‌هایی که نسل 5 مجموعه نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌ها ایجاد می‌کند» با روایت برخی از تجربیات موفق مکانیزاسیون اداری در سازمان‌های مشتری،‌ دایر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این کارگاه به میزبانی نیما ابراهیم زاده-رئیس پشتیبانی اتوماسیون اداری و با همراهی بهزاد نامدار-کارشناس‌ مسئول استقرار، صبح روز 7دیماه همزمان با برگزاری مراسم اصلی گردهمایی سالانه چارگون در سالن شماره ۳ – طبقه منفی ۲ برپا می‌شود.
نیما ابراهیم زاده-رئیس پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون درباره این کارگاه نوشته است:
هر روز صبح هزاران مدیر، کارشناس و  پرسنل از سازمان‌های مختلف، کارشان را با اتوماسیون اداری دیدگاه شروع می‌کنند. هرکدام از آنها انتظارات و نیازهای خودشان را دارند، ما در چارگون تلاش کرده‌ایم تا این نیازها را درست شناسایی کنیم و برای هریک از آنها بهترین راهکار‌های نرم‌افزاری را طراحی، تولید و توسعه دهیم.
هر چند که سایر شرکت‌ها نیز تلاش‌های خوبی در زمینه رشد بازار داشته‌اند؛ اما بر اساس آمار، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنان از لحاظ تکنولوژی، کارکرد و کاربری بر سایر نرم‌افزارهای موجود بازار، برتری دارند.
نسل پنجم نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دارای شامل نرم‌افزار‌های جلسات، کارها، اسناد، تابلو اعلانات، داشبورد مدیریتی و پیشخوان ارباب رجوع است که در قالب یکپارچه‌سازی آنها را توسعه و ارتقاء داده‌ایم. در ادامه و با اتکا به دانش فنی کارشناسان چارگون با ارائه نرم‌افزار‌های دیدگاه همراه در قالب مکاتبات، جلسات و کارها در هر زمان و مکانی، دسترسی سریع کاربران به نرم‌افزار‌ها و انجام اقدامات پرکاربرد را فراهم کرده‌ایم.
در تمامی این نرم‌افزارها تلاش کرده‌ایم تا با پوشش نیازها و ارائه قابلیت‌های کاربردی، بهره‌وری سازمانی را افزایش دهیم. به عنوان مثال بهینه‌سازی و بهبود برگزاری جلسات، اصلی‌ترین محور برای توسعه و ارتقای این نرم‌افزار بوده است. یا مثلا در نرم‌افزار کارها بر ارتقای چابکی و پویایی بیشتر سازمان‌ها در بستر کار تیمی و مشارکتی، تمرکز زیادی کرده‌ایم.
در نهمین گردهمایی سالانه چارگون در نظر داریم تا به طور اجمالی به ارزش‌هایی که نسل 5 مجموعه اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌ها ایجاد می‌کند همراه با بازگویی تجربیات موفق برخی از سازمان‌های مشتری،بپردازیم.
روایت تجربیات موفق وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در فرآیند تغییر نسل دیدگاه ۵، تجربه پیاده‌سازی نرم‌افزار کارها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و افزایش بهره‌وری در دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه‌اندازی پیشخوان ارباب رجوع از محورهای کارگاه آموزشی اتوماسیون اداری دیدگاه هستند که مشروح آنها را از زبان مشتریان، خواهیم شنید.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

93 − = 86