معماری
آشنایی فعالان حوزه آی_تی و کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون
آشنایی فعالان حوزه آی_تی و کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی فعالان حوزه آی‌تی و کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون

مدیر بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک بهار معتقد است: نمایش توانمندی کسب‌وکارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون بسترساز آشنایی فعالان و کسب و‌ کارهای حوزه آی‌تی است.

حسین وحدانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: مشارکت دادن کسب و کارهای اینترنتی و استارتآپ‌ها در گردهمایی سالانه چارگون بسیار مثبت و ارزنده است.
وی ادامه داد: اهمیت این ابتکار از این جهت است که استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی را با فضاهای جاافتاده و نامنعطف کسب و کارهای قدیمی‌تر آشنا می‌کند و از طرف دیگر به مدیران سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی، فرصت آشنایی با کسب و کارهای جوان را می‌دهد.
وی با اشاره به حضور نمایندگان بیش از هزار وزارتخانه، سازمان دولتی و شرکت خصوصی از مشتریان چارگون در گردهمایی سالانه شرکت افزود: این حضور گسترده، فرصتی مغتنم برای گسترده کردن بازار هدف کسب و کارهای اینترنتی است.
وی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که شرکت تجارت الکترونیک بهار به طور مشخص محصول «سازمان من» را در حوزه زیرساخت‌های مالی خدمات سازمانی تولید کرده و توسعه می‌دهد، دیدار با مدیران و نمایندگان سازمان‌های مختلف،‌فرصت بسیار خوبی‌ست برای معرفی محصول و خدمات شرکت و گرفتن بازخوردها و پرسش‌های آنان از سوی دیگر است.
مدیر بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک بهار درباره چگونگی همکاری با چارگون برای ارائه ارزش افزوده‌ای بیشتر به سازمان‌های مشتری، یادآورشد: آنچه شرکت تجارت الکترونیک بهار توسعه و ارائه می‌دهد، زیرساخت مالی کلیه ارتباطات مالی است که در بستر موبایل یا هر دستگاه دیگری تعریف شده و اهدافی مانند وفاداری (باشگاه مشتریان)، منابع انسانی و خدمات سازمانی (بن‌کارت و رفاهی) یا مصارف عمومی‌تر (خرید، پرداخت قبوض، شارژ، بازپرداخت اقساط و …) را دنبال می‌کند.
به گفته وی، مشتریان شرکت چارگون که خدمات آی‌تی را به واسطه‌ استفاده از محصولات این شرکت دریافت می‌کنند با افزودن راه‌حل‌های توسعه‌یافته توسط ما به سطح بالاتر و پیچیده‌تری از مدیریت ارتباطات مالی دسترسی پیدا کنند و روندهای مالی را برای کارکنان و مشتریان خود آسان‌تر و جذاب‌تر کنند.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

KPI چیست؟

KPI مخفف عبارت Key Performance Indictor است و به معنای شاخص کلیدی عملکرد است. استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4