معماری
دعوت چارگون از مهمانان نهمین گردهمایی سالانه برای حضور در کارگاه آموزشی «امنیت در SQL Server »
دعوت چارگون از مهمانان نهمین گردهمایی سالانه برای حضور در کارگاه آموزشی «امنیت در SQL Server »

آموزش «امنیت در SQL Server » در نهمین گردهمایی سالانه چارگون

کارگاه آموزشی «امنیت در SQL Server» با هدف آشنایی با قابلیت‌های امنیتی در SQL Server برای مهمانان و مدعوین نهمین گردهمایی سالانه چارگون برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون در این کارگاه آموزشی مهندس پرویز آقاصادقی از مدرسان بنام و مطرح در حوزه SQL Serve درباره ضرورت آشنایی با تکنولوژی‌های جدید در این حوزه برای مدعوین گردهمایی چارگون و علاقمندان به این موضوع، سخن خواهد گفت.
این کارگاه آموزشی در نوبت عصر و با ارائه پرویز آقاصادقی – رئیس هیات مدیره موسسه فراتر از دانش در سالن شماره ۳ واقع در طبقه منفی ۲مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برپا می‌شود.
کارگاه فنی و آموزشی SQL Server Security پیش‌از این توسط مرکز آموزش و مشاوره چارگون است که برای مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های مشتری برگزار شده بود. این کارگاه در گردهمایی سالانه چارگون فرصتی ویژه برای حضور حداکثری کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و علاقمندان به موضوع SQL Server است.
مهندس آقا صادقی در 36 سال تجربه کاری خود از برنامه‌نویسی تا طراحی سیستم و مدیریت IT به شکل مستمر به تدریس دوره‌های مختلف برنامه‌نویسی و بانک‌های اطلاعاتی مشغول بوده و از سال 77 تاکنون به طور اختصاصی و حرفه‌ای در زمینه SQL Server و Visual Studio فعالیت داشته است.
او در کارگاه “امنیت در SQL Server” درباره محورهای زیر سخن خواهد گفت:
•Dynamic Data Masking
•Row Level Security
•Always Encrypted

SQL Server Security
سال 2014 رونمایی و ارائه تکنولوژی جدیدی در SQL Server در دستور کار شرکت سازنده این محصول قرار گرفت که اگرچه با محدودیت‌های بسیار همراه بود؛ اما فصل جدیدی از کارایی و سرعت عمل را در دسته مهمی از سیستم‌های بانک اطلاعاتی موسوم به OLTP به همگان معرفی می‌کرد.
جذابیت این تکنولوژی در 2017 به این علت بسیار زیادتر شد که اکثر محدودیت‌ها و نقاط ضعف گذشته برطرف شده بود و عملا به نظر می‌رسد پختگی کافی برای بکارگیری آن در سیستم‌های عملیاتی، فراهم شده است.
پردازش تخصصی در حوزه‌هایی مثل موقعیت‌های مکانی و نقاط جغرافیایی، شبکه‌های اجتماعی، پردازش اطلاعات غیر رابطه‌ای و حجیم، ساختارهای cache فوق سریع، محاسبات گراف‌های پیچیده صد البته نه در سطح آکادمی و دانشگاه؛ بلکه در سطح مصرف‌کنندگان واقعی (مانند سیستم‌های فروشگاهی، توریسم، مدیریت روابط مشتری و…) هر روز صنعت موتورهای بانک اطلاعاتی را با چالش‌های جدی جدید مواجه می‌کنند که دیگر با افزایش سخت‌افزارها قابل تامین نیستند.
از آنجا که لازم است تا در معماری‌های جدید، مغزافزارهای نوآورانه و نرم‌افزارهای کاربردی چگونگی بکارگیری این تکنولوژی‌ها و ارائه راه حل برای نیازهای پیچیده امروز، مورد بحث و بررسی و آموزش قرار بگیرند، موضوع “امنیت در SQL Server” از محورهای اصلی برای شناخت و بهره‌برداری از این بستر خواهد بود.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

41 − 32 =