معماری
کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون
کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون

در گردهمایی سالانه چارگون برگزار می‌شود: آشنایی با روش‌های استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک

مدعوین هشتمین گردهمایی سالانه چارگون به گارگاه آموزشی آشنایی با پایه‌ها و روش‌های استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک دعوتند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این کارگاه آموزشی با تدریس مهندس شاهین نوروزی در بخش کارگاه‌های آموزشی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون برای علاقمندان به ویژه مدیران منابع انسانی و امور اداری برپا می‌شود.
مهندس شاهین نوروزی در کارگاه (Public key infrastructure and propagating trust from where it initially exists to where it is needed for) از مفاهیم اعتماد در دنیای دیجیتال، پایه‌های حقوقی استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک بگوید و ضرورت‌های تولید و نگهداری اسناد استنادپذیر و راهکارهای فنی تولید و نگهداری اسناد و عملیات الکترونیک را تشریح می‌کند.
لازم به ذکر است؛ شرکت پندار کوشک ایمن به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه امنیت سایبری، کارگاه تخصصی آشنایی با پایه‌ها و روش‌های استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک را برگزار می‌کند.
همزمان با این کارگاه آموزشی 3 کارگاه دیگر نیز با حضور مدرسان بنام کشور درباره اینترنت اشیا، آموزش Backup and Disaster Recovery و همچنین کارگاه آموزشی چگونگی افزایش همراهی پرسنل سازمانی همزمان با تغییرات پایدار سازمانی، برگزار خواهد شد.
امیر مهرانی در کارگاه « Theory U» تلاش می‌‌کند تا سطح دانش و توانمندی مدیران منابع انسانی و مدیران اجرایی سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه را درباره روش‌ها و متددهای چگونگی افزایش همراهی جمعی در پرسنل سازمان افزایش دهد. مهندس ریاضی نیز در کارگاه آشنایی با اینترنت اشیاء از خدمات و کاربردهای این فناوری، اجزای اکوسیستم اینترنت اشیاء، تجهیزات، شبکه‌های ارتباطی و پلتفورم‌های نرم‌افزاری و .. سخن خواهد گفت. مهندس پرویز آقاصادقی هم در کارگاه آموزشی Backup and Disaster Recovery درباره حفظ و نگهداری اطلاعات سازمان‌ها و ضرورت آن برای علاقمندن به این موضوع سخنرانی خواهد کرد.
گفتنی است؛ هشتمین گردهمایی سالانعه مشتریان چارگون با حضور نمایندگان، مدیران و کارشناسان سازمان‌های بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه روز 8 دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می شود.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

مکانیزاسیون مدیریت دسترسی‌ ها مبنتی بر ITIL با نرم‌افزار BPMS

مدیریت درخواست دسترسی ‌ها دپارتمان فناوری اطلاعات در سازمان شما هر روز با چالش‌های دشواری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 83 = 92