معماری
توانیتو در گردهمایی سالانه چارگون
توانیتو در گردهمایی سالانه چارگون

مدیرعامل توانیتو: حضورمان در گردهمایی سالانه چارگون فرصت بزرگی است  

مدیرعامل استارت‌آپ توانیتو  معتقد است: حضور این استارتاپ در گردهمایی سالانه چارگون فرصت بزرگی است که از دغدغه‌ای بزرگ‌تر از جذب مشتری و کسب درآمد، نشات می‌گیرد.

وحید رجبلو در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به حضور این استارت‌آپ در نمایشگاه هشتمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش تاکید کرد: چارگون یکی از شرکت‌های به‌ نام حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که تفاوت عمده‌ای با سایر رقبایش دارد.
وی ادامه داد: چارگون همواره می‌کوشد علاوه بر گسترش کسب‌وکارش به گسترش فرهنگ کارآفرینی و فعالیت‌های اجتماعی نیز کمک کند؛ به همین دلیل ابتکار چارگون برای دعوت از استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی در حاشیه بزرگترین گردهمایی‌ سالانه چارگون با کاربرانش، چندان دور از ذهن نبود.
رجبلو درباره میزان بهره‌برداری توانیتو از فرصت فراهم شده در حضور بیش از هزار نماینده دستگاه دولتی و خصوصی در گردهمایی سالانه چارگون تصریح کرد: درباره وزراتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی هنوز تصوری ندارم؛ اما شرکت‌های خصوصی که از جنس خودمان را که در این حوزه هستند را بسیار دوست داریم. از فرصتی که چارگون به ما داده، استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برای توسعه کسب‌وکار، افزایش همکاری‌های مشترک و دوسویه با سایر برندها وارد مذاکره شویم.
مدیرعامل توانیتو درباره چگونگی ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان چارگون و کاربران دیدگاه نیز خاطرنشان کرد: مشتریان چارگون اعم از توانیاب یا غیر توانیاب می‌توانند از توانیتو استفاده کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. دسترسی راحت‌تر به سرویس‌های پزشکی و خدماتی از جمله امکاناتی است که در فاز اول توانیتو می‌توان در اختیار مشتریان چارگون قرار داد.
استارت‌آپ‌ توانیتو را شاید بتوان خاص‌ترین کسب کار اینترنتی در حوزه معولان و توانیابان دانست که قرار است در گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش به معرفی خدمات خود بپردازد. این استارت‌آپ درگاهی است برای ارائه خدمات سلامت و آموزش عمومی به افراد دارای معلولیت و سایر اقشار که در نمایشگاه گردهمایی سالانه چارگون، خدمات خود را به مخاطبان عرضه می‌کند.
گفتنی است؛ هشتمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش روز 8 دیماه در مرکز بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود. در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی با حضور چندین کسب و کار اینترنتی خوشنام  و تازه به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 3