معماری
تشریح دستاوردهای چارگون از بکارگیری تکنولوژی نوین React در یک همایش ملی
تشریح دستاوردهای چارگون از بکارگیری تکنولوژی نوین React در یک همایش ملی

تشریح دستاوردهای چارگون از بکارگیری تکنولوژی نوین React در یک همایش ملی

دستاوردهای چارگون در زمینه بکارگیری تکنولوژی React با تشریح پروژه زاگرس در نخستین همایش ملی React  ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نخستین همایش ملی تکنولوژی نوین React با مشارکت برخی از شرکت‌های نرم‌افزاری نام‌آشنای کشور از جمله شرکت چارگون، شرکت پرداخت الکترونیک سداد و … برگزار خواهد شد. در این همایش ملی، شهباز توکلی- مدیر توسعه زیرساخت و محصول و احسان مجدآبادی- کارشناس ارشد زیرساخت به نمایندگی از چارگون در این همایش حضور خواهند یافت و از تجربیات چارگون می‌گویند.
احسان مجدآبادی درباره سرفصل‌ها و مفاهیم قابل ارائه در این همایش گفت: React از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در اپلیکیشن‌های تحت وب است که شرکت چارگون از 2 و نیم سال پیش آن را انتخاب و شروع به استفاده از آن کرد. در واقع ما جزو اولین شرکت‌هایی بودیم که از این تکنولوژی در یکی از بزرگترین نرم‌افزارهای دیدگاه استفاده کرده‌ایم و تجربیات خوبی در آن کسب کرده‌ایم.
وی ادامه داد: هدف ما از حضور در این همایش، آشناسازی توسعه‌دهنده‌ها و برنامه‌نویس‌ها با ابعاد مختلف این تکنولوژی است. تلاش داریم به آنها بگوییم در برابر همه هزینه‌ها و سختی‌هایی که از بکارگیری این تکنولوژی متحمل می‌شوند، می‌توانند به منافع و مزایای بی‌شمار آن توجه کنند و مطمئن باشند که استفاده از این تکنولوژی، ارزش‌آفرینی زیادی را به همراه دارد.
کارشناس ارشد زیرساخت چارگون یادآور شد: محوریت حضورمان در این همایش انتقال تجربه و بیان چالش‌ها و معضلاتی است که توانستیم آنها را از پیش رو برداریم؛ آنهم در شرایطی که این تکنولوژی بسیار ناشناخته‌تر از امروز بود و کمتر برنامه‌نویسی نامش را شنیده بود.
به گفته وی، انتقال تجربیات چارگون در پروژه بزرگ زاگرس و تغییر معماری مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه بر اساس React در این رویداد ارائه می‌شود و نیز مباحثی در حوزه مدیریتی و بازگویی معضلات و مقاومت‌های سازمانی در برابر تغییرات بنیادین ناشی از بکارگیری این تکنولوژی از سوی شهباز توکلی- مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون در پنل مدیریتی همایش ارائه می‌شود که محور دیگری از حضور چارگون در نخستین همایش ملی تکنولوژی نوین React خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، ری‌اکت در بسیاری از پروژه‌های بزرگ نرم‌افزاری استفاده شده و شرکت‌هایی مانند فیسبوک، یاهو، مایکروسافت، اوبر و … از آن استفاده می‌کنند. همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و واتس اپ و اسکایپ با تکنولوژی ری‌اکت نیتیو (React Native) نوشته شده است.
دست‌اندرکاران اجرایی نخستین همایش ملی تکنولوژی نوین React هدف از برگزاری این همایش را انتقال تجربیات شرکت‌های بزرگ و چالش‌های استفاده از آن در پروژه‌های بزرگ سازمانی می‌دانند. آنها هم‌چنین این همایش را فرصتی برای آشنایی برنامه‌نویسان جوان و دانشجویان رشته‌های فنی با مسیرهای شغلی و بررسی و ارزیابی چالش‌های عدم استفاده از این تکنولوژی در کشور برمی‌شمرند.
گفتنی است؛ نخستین همایش تکنولوژی نوین React یازدهم بهمن ماه امسال از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در تالار علامه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. ثبت نام در این رویداد از طریق این سایت امکانپذیر است:

http://reactiran.com

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

مکانیزاسیون مدیریت دسترسی‌ ها مبنتی بر ITIL با نرم‌افزار BPMS

مدیریت درخواست دسترسی ‌ها دپارتمان فناوری اطلاعات در سازمان شما هر روز با چالش‌های دشواری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 − = 48