معماری
محاسبه دیون در سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه
محاسبه دیون در سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه

روش سریع محاسبه دیون در سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه منابع انسانی با ارائه سیستم جامع مدیریت منابع انسانی، هم‌اکنون در گستره بزرگی از سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی نصب و راه‌اندازی شده است. خصوصیاتی چون انعطاف‌پذیری و امکان انطباق با ساختارها و قوانین متفاوت اداری و استخدامی، مزیت مهم این مجموعه نرم‌افزاری است که توانسته با بهبود مداوم خود را با شرایط گوناگون منطبق کند و راهکارهای بهینه‌تری در اجرای فرآیندهای مدیریت منابع انسانی ارائه دهد.

حوزه حقوق و دستمزد و فرآیندهای مرتبط با محاسبه پرداختی به کارکنان در سازمان‌های مختلف آیین‌نامه‌ها و قوانین مختلفی تعریف شده است که نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه با قابلیت انعطاف‌پذیری خود انواع مختلف این نیازمندی‌ها را پوشش می‌دهد.  نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع ‌انسانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به‌گونه‌ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز می‌تواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند. ارتباط مکانیزه نرم‌افزار «حقوق و دستمزد با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه موجب می‌شود اطلاعات حکمی کارکنان بطور اتوماتیک از سیستم پرسنلی دریافت شود و پس از محاسبه کارکرد با توجه به اطلاعات تردد ثبت شده در نرم افزار حضور و غیاب، محاسبات حقوق و مزایا در نرم‌افزار حقوق و دستمزد انجام شود.

 

وبینار مدیریت منابع انسانی در پساکرونا

 

تسهیل روال‌های زمان‌بر واحد مدیریت منابع انسانی در محاسبه دیون

در حوزه محاسبات حقوق و دستمزد در همه سازمان‌ها و مجموعه‌ها گاهی نیازهایی تعریف می‌شود که محاسبات آن باید براساس اطلاعات سال‌های قبل انجام شود. حتی گاهی ممکن است، این زمان قبل از پیاده‌سازی نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در آن مجموعه باشد. یکی از این موارد تحت عنوان محاسبه دیون شناخته می‌شود.

محاسبه دیون زمانی لازم می‌شود که مواردی برای احکام اصلاحیه در سیستم‌های منابع انسانی صادر می‌شود که ممکن است براساس ارائه مدارک،لزوم ارجاع به چندین سال گذشته ایجاد شود. در این حالت محاسبات احکام اصلاحی و تبع آن محاسبه معوقات پرداختی باید انجام شود که به دلیل ارجاع به گذشته تحت عنوان دیون در سیستم محاسبه و پرداخت خواهد شد.

برای انجام این فرآیند مشکل و زمانبر، به شبیه‌سازی محاسبات سال‌های گذشته نیاز است تا مثلا حکمی که برای شش یا هفت سال گذشته صادر شده را به صورت منطقی تمام ماه‌ها و دوره‌های پرداختی آن شبیه‌سازی شوند و محاسبات آنها در مدت زمان تعیین شده انجام شود.

توسعه مجموعه نرم‌افزاری راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه موجب شده که امکانات محاسبه دیون با روش جدیدتری پیاده‌سازی شود و سریع‌تر و بهینه‌تر امکان انجام این فرآیند را برای مدیران حوزه حقوق و دستمزد فراهم کند.

محاسبه دیون در سیستم حقوق و دستمزد بدون محدودیت

منطق جدید و روش محاسبه دیون در مجموعه دیدگاه بدون وابستگی به محاسبات متوالی می‌تواند محاسبه این فرآیند را انجام دهد. تاثیر این روش جدید به این گونه‌است که اگر یک کارشناس حقوق و دستمزد که فرض می‌کنیم مسلط به اجرای فرآیند محاسبه دیون باشد در طول روز نهایتا بتواند 10 مورد محاسبه دیون را به صورت دستی انجام دهد، محاسبه سیستمی و استفاده از روش‌های مکانیزه معمول این عدد را به 40 مورد می‌رساند. اما در روش جدید ارائه شده در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه تعداد نامحدودی از محاسبات دیون در یک روز قابل انجام است و هر تعداد حکم اصلاحی سیستم و به هر سنواتی که صادر شده باشند در این روش محاسبه می‌شوند.

این مهم سرعت انجام فرآیندهای کاری مدیران و کارشناسان حوزه صدور احکام و حقوق و دستمزد را به شدت افزایش می‌دهد و حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها را بهره‌ورتر و کارآمدتر می‌کند.

 

درخواست دموی نرم‌افزارهای دیدگاه

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 64 = 65