معماری
تداوم همکاری چارگون و شرکت آب و نیروی ایران
تداوم همکاری چارگون و شرکت آب و نیروی ایران

تداوم همکاری‌های چارگون و شرکت توسعه آب و نیروی ایران در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان

مدیران شرکت توسعه آب و نیروی ایران با حضور در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون از تجربیات خود در حوزه فناوری و تاثیرگذاری نرم‌افزارهای دیدگاه در این شرکت، گفتند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، آقایان مهندس شهریار کاشانی- مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس مرتضی ابراهیمی- کارشناس شبکه و زیرساخت شرکت توسعه آب و نیروی ایران با حضور در غرفه این شرکت از مزیت‌ها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بازدیدکنندگان سخن گفتند.
مهندس ابراهیمی در سخنانی تاکید کرد: علاوه بر تهیه سیستم مدیریت توزیع منابع مالی به عنوان یک راهکار استراتژیک در شرکت، استفاده از فناوری اطلاعات و ابزارهایش اطمینان‌بخشی در زمینه حفاظت و نگهداری از اطلاعات، پشتیبان‌گیری، دسترسی و اعمال تغییرات را ساماندهی و ساختارمند کرده است.
به گفته وی، کاهش هزینه‌های مربوط به سفرها و ماموریت‌ها به محل ساختگاه سد و نیروگاه‌ها، استفاده از امکانات اتوماسیون اداری و تسهیل در ارسال و دریافت مکاتبات، ویدئو کنفرانس و برگزاری جلسات مجازی، تاثیر بسزایی در بهره‌وری سرمایه‌های مالی و انسانی شرکت توسعه آب و نیروی ایران داشته است.
مهندس شهریار کاشانی-مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توسعه آب و نیروی ایران نیز با حضور در غرفه این شرکت به سئوالات متنوع بازدیدکنندگان پاسخ داد.
بنابراین گزارش، شرکت توسعه آب و نیروی ایران از مشتریان قدیمی چارگون است که از نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در راهکارهای منابع انسانی، اتوماسیون اداری، مالی، زیرساخت و لجستیک بهره‌برداری می‌کند.
دامنه همکاری شرکت چارگون و شرکت توسعه آب و نیروی ایران از ارائه نرم‌افزارهای سازمانی، فراتر رفته است و ارائه راهکارهای اجرایی برای افزایش یکپارچگی بین عملیات‌های گوناگون شرکت و حذف کامل کاغذ از ساختار آن را در برمی‌گیرد. به همین منظور 17 آبانماه امسال جلسه هم‌اندیشی تعدادی از مدیران انفورماتیک و مالی شرکت‌های آب و فاضلاب مشتری چارگون برای دستیابی به راهکار ثبت اتوماتیک اسناد انبار و اموال در سیستم حسابداری دیدگاه،‌ برگزار شد.
در این جلسه هم‌‌اندیشی با توجه به پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های فرآیندهای لجستیک و مالی شرکت‌های آب و فاضلاب نسبت به سایر سازمان‌های مشتری و ماهیت نیمه دولتی آنها و همچنین تمرکز چارگون بر نیازهای سازمانی این کاربران در طرح‌های توسعه‌ای نرم‌افزارهای دیدگاه، تلاش شد تا راهکارهای مختلف مکانیزاسیون به ویژه در زمینه صدور اسناد مالی اتوماتیک در حوزه لجستیک و مالی شرکت‌های آبفای کاربر دیدگاه در دستور کار شرکت چارگون قرار بگیرد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

جعبه ابزار مدیران منابع انسانی در دوره دورکاری

تفکر استراتژیک و بهره‌گیری از ابزارهای مناسب توسط مدیران منابع انسانی به عملکردی بهینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =