معماری

ارائه نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی در پنجمین نمایشگاه ایران فارما

شرکت چارگون با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما 2019، نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی را با ارائه راهکارهای خاص منظوره Filing و Artwork رونمایی می‌کند.

سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه از سوی کارشناسان شرکت در غرفه D139 نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما 2019 سالن شبستان طبقه همکف، به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد. در 3 روز برگزاری نمایشگاه، کارشناسان چارگون علاوه بر معرفی سبد محصولی نرم‌افزارهای دیدگاه به طور اختصاصی به معرفی کارکردهای نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی در مکانیزاسیون فرآیندهای Artwork و filing درشرکت‌های دارویی و همچنین سامانه آنلاین مکاتبات اداری با سازمان غذا و دارو خواهند پرداخت. معرفی خدمات دیدگاه در ابر نیز در این نمایشگاه در غرفه چارگون انجام خواهد شد.

 

نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی و پشتیبانی از زبان مدلسازی BPMN2

نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی فرآیندهای خاص منظوره را پشتیبانی می‌کند و از مزیت‌های مهم آن یکپارچگی با مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و توانایی تفسیر فرآیندهای ترسیم شده مبتنی بر زبان BPMN2 است. این نرم‌افزار می‌تواند یک فرآیند را به صورت سیستمی پیاده‌سازی کند. BPMS دیدگاه به دلیل داشتن بستر یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای شرکت چارگون، زمینه دسترسی فرآیندها و تبادل اطلاعات با سایر سامانه‌های اداری، مالی را ایجاد می‌کند. با این ابزار فرآیندهای ساخت، پرس، روکش، فیلینگ، کنترل ذره، بلیستر و بسته‌بندی به صورت سیستماتیک انجام خواهد شد.

زبان مدل‌سازی بر اساس BPMN2 ، ترسیم فرآیندها در سطوح متنوع را برای کاربران مختلف امکان‌پذیر می‌کند. برای مثال می‌توان فرآیند را به گونه‌ای طراحی کرد که مدیران ارشد بتوانند از طریق آن، ارزش خدماتی یک فرآیند را برآورد کنند. در مرحله بعد می‌توان همان فرآیند را طوری ترسیم کرد که فرد تازه وارد در یک سازمان به واسطه آن نسبت به حوزه اختیارات و تصمیم‌گیری‌های خود، اطلاعات کافی را به دست بیاورد.

پشتیبانی از طراحی فرآیند Artwork در نرم افزار BPMS دیدگاه

فرآیند Artwork  و برچسب زدن در تهیه محصول دارویی از فرآیندهای اساسی است که با هدف کاهش خطر و حفظ ایمنی بیماران عمل می‌کند. از آنجا که شرکت‌های تولیدی همواره درحال ارائه تعداد زیادی از محصولات به بازار هستند، برای ایجاد تمایز، باید زمان ارائه محصول به بازار را کاهش دهند. اهمیت بالای Artwork در تولید محصولات دارویی، موجب می‌شود رفت و برگشت­های زیادی در اجرای این فرآیند وجود داشته باشد که نگهداری سوابق این روال‌ها، پیچیدگی­های فرآیند را افزایش می­دهد.

فرآیند Artwork در نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی

نرم‌افزار BPMS دیدگاه با پشتیبانی از فرآیندArtwork  و مکانیزه کردن روال‌های اجرایی مرتبط با آن، دقت و سرعت این بخش از عملیات در صنایع دارویی را افزایش می‌دهد. یک فرآیند Artwork  شامل چندین روال اجرای فرآیند به ازای کالاهای تولیدی یک مجموعه است. در بسیاری از سازمان­ها نه تنها فرآیند تهیه قرص با شربت متفاوت است؛ بلکه فرم­های جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوتند؛ به دلیل همین پیچیدگی‌ها و اهمیت بالای داده‌ها، معمولا در اجرای  Artwork کارها به صورت غیرسیستمی به جریان می‌افتند.

شرکت چارگون  با استفاده از نرم‌افزار BPMS برای اجرای سیستمی فرآیند  Artwork، راهکاری جامع و مناسب برای عرضه به شرکت‌های تولید کننده دارو و صنایع وابسته آن، طراحی کرده است.

مزایای بهره‌گیری از نرم‌افزار BPMS دیدگاه در اجرای فرآیند  Artwork 

  • افزایش زمینه پیگیری و کنترل تیم تضمین کیفیت
  • امکان نگهداری کلیه تغییرات به همراه قابلیت نمایش آنها در طول اجرای فرآیند
  • امکان شناسایی نقاط بحرانی فرآیند و بهینه‌سازی فرآیند اجرایی
  • دریافت گزارش آماری و اطلاعاتی از سوابق فرآیندها مانند (تعداد طراحی‌های یک محصول خاص)

 

پشتیبانی از طراحی فرآیند  Filing در نرم افزار BPMS دیدگاه

فرآیند Filing یکی از فرآیندهای پایه در تهیه محصولات دارویی است که برای تولید داروهای جدید و یا تغییر در داروهای قبلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلینگ به منظور تعریف یک داروی جدید، فرآیندی بسیار پیچیده دارد و به دلیل تنوع و تکثر عملیات اجرایی، تعداد زیادی از مدیران یک سازمان را دخیل خواهد کرد. پیچیدگی فرم‌ها و جمع‌آوری اطلاعات و گستردگی فرآیندهای مربوطه سبب می‌شود تا فرآیند Filing به یکی از کُندترین فرآیندهای سازمانی بدل شود.

پشتیبانی از طراحی فرآیند  Filing در نرم‌افزار BPMS دیدگاه برای صنایع دارویی

نرم‌افزار BPMS دیدگاه با مکانیزه کردن فرآیند Filing، تمرکز بر داده‌های وارد شده را افزایش می‌دهد و امکان مدیریت ذینفان فرآیند در جریان تکمیل فرم فیلینگ را برای شرکت‌های دارویی فرآهم می‌کند.

فرآیند فیلینگ در واقع نیازمند ابزارهای کنترلی دقیق است؛ تا جاییکه در بعضی از فرم‌های سازمانی، مسئول تکمیل‌کردن هر قسمت از فرم به طور مشخص‌، تعیین می‌شود. به این ترتیب گاهی تکمیل جریان یک قسمت از فرم به اعضای یک واحد سپرده می‌شود. شرکت چارگون با استفاده از نرم‌افزار BPMS دیدگاه و اجرای سیستمی این فرآیند، راهکاری جامع و مناسب برای عرضه به شرکت‌های تولید کننده دارو و صنایع وابسته آن، طراحی کرده است.

مزایای بهره‌گیری از نرم‌افزار BPMS دیدگاه در اجرای فرآیند filing

  • انتصاب فرآیند به گروه‌های مختلف
  • ایجاد بستر تکمیل فرم به صورت مرحله­ای
  • قابلیت تعریف محدودیت زمان توقف در هر نقطه از فرآیند.
  • تعریف الویت خودکار در فرآیند بر اساس پارامترهای جریان آن.
  • پیگیری فرآیند از طریق گراف‌کردن آن

ارائه خدمات دیدگاه در ابر

دیدگاه در ابر نیز که ارائه خدمات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در بستر رایانش ابری است نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

خدمات «دیدگاه در ابر»، در مجموعه‌هایی که ابعاد کوچک‌تری دارند و هزینه‌ تهیه و نگهداری سرورهای اختصاصی در آنها به صرفه نیست، امکاناتی برای استفاده بهینه از نرم‌افزارهای سازمانی مانند اتوماسیون اداری و BPMS فراهم می‌کند. امروزه استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری برای مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی در کسب‌وکارهای مختلف اهمیت زیادی پیدا کرده است. راه‌اندازی این سیستم‌ها با بهبود و تسریع فرآیندها، بهره‌وری شرکت‌ها را افزایش می‌دهند و در مدیریت هزینه‌ها نیز مدیران را یاری می‌کنند.

دیدگاه در ابر چارگون در ایران فارما 2019

راهکارهای اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، برای تسهیل کاربری نرم‌افزارها، خدمات «دیدگاه در ابر» را ارائه کرده‌اند. این خدمات به نحوی طراحی شده که به ازای هر سازمان کوچک، یک پایگاه اختصاصی متشکل از پایگاه‌داده و منابع نرم‌افزاری مورد نیاز، در دیتاسنتر شرکت چارگون ایجاد می‌شود و سازمان مشتری به ازای هر کاربر هزینه پرداخت می‌کند.

مزایای خدمات دیدگاه در ابر از راهکار اتوماسیون اداری چارگون

  • حذف هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تهیه سرور اختصاصی
  • عدم محدودیت ارائه خدمات به سازمان‌های کوچک
  • حذف سربارها و به حداقل رساندن هزینه‌های مربوط به نگهداری و امنیت سرور
  • عدم نیاز به منابع انسانی متخصص برای حفظ پایداری و عملکرد بهینه نرم‌افزارها
  • امکان دسترسی به دیتا و ارتقا به سرور اختصاصی

از طریق خدمات «دیدگاه در ابر» همه‌ی کاربران نهایی که باید از نرم‌افزار استفاده کنند تنها به یک مرورگر مدرن برای استفاده از محیط دیدگاه نیاز دارند. اینکه دیدگاه دقیقا در کدوم از دیتاسنترهای معتبر ایران نصب شده؟ از کدوم CDN برای ارایه بهتر ترافیک وب به کاربران استفاده می‌شود؟ فایروال های لایه ۴ و۷ (WAF) چطور پیکربندی شده است؟ دغدغه‌ای برای مدیران شرکت ایجاد نمی‌کنند. حتی مواردی مثل  نحوه پیکربندی گواهی HTTPS، آنتی‌ویروس‌ها ، نحوه مکانیزم های HA  برای لایه وب و یا لایه دیتابیس دیدگاه و نیز مکانیزم‌های جلوگیری از BruteForce و DDoS  با مدیریت و پشتیبانی چارگون انجام می‌شوند.

با دیدگاه در ابر، امنیت تا حد امکان برقرار می‌شود و دسترسی به اطلاعات براحتی از طریق وب امکا‌پذیر است. مشتری بدون وارد شدن به پیچیدگی های فنی، تمرکز خود را بر روی کسب و کار اصلی سازمان قرار می‌دهد. در زیر ساخت ابری، این امکان وجود دارد که هم از طریق آدرس های اینترانتی و هم اینترنت، دسترسی ایجاد شود و مسئولیت برنامه‌ریزی تهیه نسخه‌های پشیبان با چارگون خواهد بود. به هر دلیلی که مشتری تصمیم بگیرد می‌تواند همه‌ی اطلاعات را به صورت یکجا درخواست کند و چارگون در کمترین زمان ممکن، دیتای مرتبط را از سرورهای ابری دیدگاه حذف خواهد کرد.

 

ارائه سامانه مکاتبات الکترونیک سازمان غذا و دارو

جهت تسریع خدمات اداری سازمان غذا و دارو، سامانه مکاتبات الکترونیک بر پایه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری چارگون راه‌اندازی شده است. به جای مراجعه حضوری، شرکت‌ها می‌توانند ثبت و پیگیری نامه‌های خود را در این سامانه انجام دهند و مستقیما با مدیران سازمان غذا و دارو مکاتبه نموده و روند رسیدگی به درخواست‌های خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

جهت عضویت در این سامانه ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی است. سازمان‌های متقاضی می‌توانند جهت ثبت نام به این صفحه سایت مراجعه کنند یا  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۴۲۰۳۲۰۳-۰۲۱ و یا ایمیل fdo@chargoon.com  تماس حال نمایند.

 

درباره ایران فارما 2019

نمایشگاه ایران فارما یک گردهمایی بزرگ با رویکرد علمی، فرهنگی و تجاری است که با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم برای انتقال دانش فنی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از دوم تا چهارم مهرماه از ساعت 8.30 الی 18 در تهران ، مصلی امام خمینی (ره) برای بازدید علاقمندان دایر است.

درخواست دموی نرم‌افزار BPMS

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 + = 25